Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Wants and wants-not i D3
Headbanger:
Weirdo, jeg tror godt jeg forstår hvad du mener, men jeg tror desværre ikke det kan laves ordentligt, uden at man skal ændre gameplayet fuldstændigt.
Eksempelvis er tiden ligegyldig i D2. For at man decideret skulle træne skills så skal tiden være en relevant faktor i gameplayet, og dermed også i dine overvejelser for hvordan du griber spillet an.
Men hvis det var tilfældet, så synes jeg egenltig også det er en fed idé hvis du "køber" noget for dine exp point. F.eks. hvis der står en pensioneret kriger i en by, som så er træner i f.eks. sværdkamp. Det tog så X dage/timer/uger whatever at bliver "det-der-svarer-til-1-skill-point-i-D2" bedre.
Så skal du optjene exp point, som du kan "købe" dine skills for hos ham - hvis I forstår hvad jeg mener? Det ville faktisk være et ret fedt koncept.
teiz:
--- Citat fra: Headbanger efter Januar 08, 2009, 07:25:34 pm ---Weirdo, jeg tror godt jeg forstår hvad du mener, men jeg tror desværre ikke det kan laves ordentligt, uden at man skal ændre gameplayet fuldstændigt.
Eksempelvis er tiden ligegyldig i D2. For at man decideret skulle træne skills så skal tiden være en relevant faktor i gameplayet, og dermed også i dine overvejelser for hvordan du griber spillet an.
Men hvis det var tilfældet, så synes jeg egenltig også det er en fed idé hvis du "køber" noget for dine exp point. F.eks. hvis der står en pensioneret kriger i en by, som så er træner i f.eks. sværdkamp. Det tog så X dage/timer/uger whatever at bliver "det-der-svarer-til-1-skill-point-i-D2" bedre.
Så skal du optjene exp point, som du kan "købe" dine skills for hos ham - hvis I forstår hvad jeg mener? Det ville faktisk være et ret fedt koncept.
--- Afslutning på citat ---
banger de bruger faktisk det systen i warhammer online (: selv om du stiger et lvl skal du hente skills hos en career trainer (:
det koster så bare penge tager ikke noget tid, men system er næsten det samme..
og det fungere rigtig godt..
Weirdo:
--- Citat fra: Headbanger efter Januar 08, 2009, 07:25:34 pm ---Weirdo, jeg tror godt jeg forstår hvad du mener, men jeg tror desværre ikke det kan laves ordentligt, uden at man skal ændre gameplayet fuldstændigt.
Eksempelvis er tiden ligegyldig i D2. For at man decideret skulle træne skills så skal tiden være en relevant faktor i gameplayet, og dermed også i dine overvejelser for hvordan du griber spillet an.
Men hvis det var tilfældet, så synes jeg egenltig også det er en fed idé hvis du "køber" noget for dine exp point. F.eks. hvis der står en pensioneret kriger i en by, som så er træner i f.eks. sværdkamp. Det tog så X dage/timer/uger whatever at bliver "det-der-svarer-til-1-skill-point-i-D2" bedre.
Så skal du optjene exp point, som du kan "købe" dine skills for hos ham - hvis I forstår hvad jeg mener? Det ville faktisk være et ret fedt koncept.
--- Afslutning på citat ---
Hmm.. Tiden behover vel ikke være en faktor?
Måske at man bare skulle være i byen og lige møde sin Class trainer/whatever, før man får udleveret skill-points.
Men idéen om at man skulle træne, som i træne og bruge tid og energi ville faktisk være cool nok. Så ville det måske bare blive for interaktivt?
Anyways, er jeg den eneste der har lagt mærke til, at D3 tilsyneladende kommer til at operere med lavere tal end D2 gjorde?
Og at det tilsyneladende bliver lidt mere taktisk/skillbaseret end D2?
Like. Frost Nova giver (indtil nu) kun 1-2 skade, hvor den i det gamle gjorde 2-4. Det er måske ikke meget, men bid også mærke i, at man tilsyneladende kun kan smide 1 point i den, så resten af boost må komme fra items og andre boosting skills.
Og at Sorceress critical hits stunner eller fryser fjenden. Hvad blev der af dobbelt skade? :P
Headbanger:
--- Citat fra: Weirdo efter Januar 09, 2009, 03:07:14 pm ---Hmm.. Tiden behover vel ikke være en faktor?
Måske at man bare skulle være i byen og lige møde sin Class trainer/whatever, før man får udleveret skill-points.
Men idéen om at man skulle træne, som i træne og bruge tid og energi ville faktisk være cool nok. Så ville det måske bare blive for interaktivt?
--- Afslutning på citat ---
Så, i stedet for at man bare får sine skills med det samme, så skal man gå den ubetydelige lille omvej det er at kaste en TP og snakke med en NPC for at få nye skills?
Det lyder i mine ører en kende useless, dumt og irriterende.
--- Citat fra: Weirdo efter Januar 09, 2009, 03:07:14 pm ---Anyways, er jeg den eneste der har lagt mærke til, at D3 tilsyneladende kommer til at operere med lavere tal end D2 gjorde?
Og at det tilsyneladende bliver lidt mere taktisk/skillbaseret end D2?
Like. Frost Nova giver (indtil nu) kun 1-2 skade, hvor den i det gamle gjorde 2-4. Det er måske ikke meget, men bid også mærke i, at man tilsyneladende kun kan smide 1 point i den, så resten af boost må komme fra items og andre boosting skills.
Og at Sorceress critical hits stunner eller fryser fjenden. Hvad blev der af dobbelt skade? :P
--- Afslutning på citat ---
Stun er da fedt!
Weirdo:
--- Citat fra: Headbanger efter Januar 09, 2009, 03:23:38 pm ---
--- Citat fra: Weirdo efter Januar 09, 2009, 03:07:14 pm ---Hmm.. Tiden behover vel ikke være en faktor?
Måske at man bare skulle være i byen og lige møde sin Class trainer/whatever, før man får udleveret skill-points.
Men idéen om at man skulle træne, som i træne og bruge tid og energi ville faktisk være cool nok. Så ville det måske bare blive for interaktivt?
--- Afslutning på citat ---
Så, i stedet for at man bare får sine skills med det samme, så skal man gå den ubetydelige lille omvej det er at kaste en TP og snakke med en NPC for at få nye skills?
Det lyder i mine ører en kende useless, dumt og irriterende.
--- Citat fra: Weirdo efter Januar 09, 2009, 03:07:14 pm ---Anyways, er jeg den eneste der har lagt mærke til, at D3 tilsyneladende kommer til at operere med lavere tal end D2 gjorde?
Og at det tilsyneladende bliver lidt mere taktisk/skillbaseret end D2?
Like. Frost Nova giver (indtil nu) kun 1-2 skade, hvor den i det gamle gjorde 2-4. Det er måske ikke meget, men bid også mærke i, at man tilsyneladende kun kan smide 1 point i den, så resten af boost må komme fra items og andre boosting skills.
Og at Sorceress critical hits stunner eller fryser fjenden. Hvad blev der af dobbelt skade? :P
--- Afslutning på citat ---
Stun er da fedt!
--- Afslutning på citat ---
@ Lvl:
Er det bekræftet at der findes TP's?
Jeg synes det ville gøre lidt for spillet, at man er nødt til at holde nogle pauser indimellem, for at få skills og stats osv.
Stun er fedt nok, ja, men det er godt nok noget andet end hvad vi er vant til..
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version