D3X Øvrige > Off Topic

Opfølger på zepto-sagen >:(

<< < (10/11) > >>

Camelo:
Ja, det begynder at lugte lidt uldent. Men jeg holder stadig ved, at de har tilfredsstillet mine laptop-behov, til trods for at de er blevet lidt af et uldent firma.

Kan uld lugte?

SKT:

--- Citat fra: Camelo efter Februar 24, 2009, 12:38:17 am ---Ja, det begynder at lugte lidt uldent. Men jeg holder stadig ved, at de har tilfredsstillet mine laptop-behov, til trods for at de er blevet lidt af et uldent firma.

Kan uld lugte?

--- Afslutning på citat ---

Noget så grusomt.

Vil også gerne sige at jeg ikke har haft problemer med Zepto, og egentlig kun kan snakke godt om deres kundeservice og generel behandling. :)

Nu er det så også en 3-4 år siden.

MonsterPool:
Pointen er vel bare at fremtidige kunder skal træde varsomt. Jeg ville i hvert fald vælge et andet firma, hvis jeg skulle ud og købe ny bærbar. Selvom mange roser deres produkt, så ser det ikke lyst ud for fremtiden for Zepto.

Nilsson.:

--- Citat fra: SKT efter Februar 24, 2009, 12:24:30 am ---
--- Citat fra: Camelo efter Februar 24, 2009, 12:03:55 am ---http://www.computerworld.dk/art/50333

Der er lidt ekstra klagesjov.

--- Afslutning på citat ---




--- Citér ---Først bliver jeg kastebold, og da jeg så bliver lidt småsur, så ignorerer de mig," siger Thomas Bang.

--- Afslutning på citat ---


Han fucker op i det mest simple indenfor kundeservice, det nytter intet at blive sur. Frustreret og sur er ikke det samme, at man bliver sur og går imod de personer man snakker med og ikke selve Zepto er forkert.
Så tror at Thomas Bang er lidt selv skyld i den kundeservice han har fået, ikke at jeg skal forsvare Zepto, men når han selv indrømmer at været blevet sur, og så derefter blevet ignoreret kan jeg godt forestille mig hvad der er sket.

Dette har ikke været tilfældet i denne sag, og jeg går også udfra det er derfor at han har fået svar med det samme, uden at vide det.

--- Afslutning på citat ---


Det ændrer da ikke på at han har ret til at få den service, han har 'betalt' for.. Hvis hans computer er gået i stykker pga. en bygningsfejl eller en fejl i hardwaren kan sælger sku da ikke bar ignorere personen, han har en garanti der skal opfyldes..

Headbanger:

--- Citat fra: Nilsson. efter Februar 24, 2009, 01:29:50 am ---
--- Citat fra: SKT efter Februar 24, 2009, 12:24:30 am ---
--- Citat fra: Camelo efter Februar 24, 2009, 12:03:55 am ---http://www.computerworld.dk/art/50333

Der er lidt ekstra klagesjov.

--- Afslutning på citat ---




--- Citér ---Først bliver jeg kastebold, og da jeg så bliver lidt småsur, så ignorerer de mig," siger Thomas Bang.

--- Afslutning på citat ---


Han fucker op i det mest simple indenfor kundeservice, det nytter intet at blive sur. Frustreret og sur er ikke det samme, at man bliver sur og går imod de personer man snakker med og ikke selve Zepto er forkert.
Så tror at Thomas Bang er lidt selv skyld i den kundeservice han har fået, ikke at jeg skal forsvare Zepto, men når han selv indrømmer at været blevet sur, og så derefter blevet ignoreret kan jeg godt forestille mig hvad der er sket.

Dette har ikke været tilfældet i denne sag, og jeg går også udfra det er derfor at han har fået svar med det samme, uden at vide det.

--- Afslutning på citat ---


Det ændrer da ikke på at han har ret til at få den service, han har 'betalt' for.. Hvis hans computer er gået i stykker pga. en bygningsfejl eller en fejl i hardwaren kan sælger sku da ikke bar ignorere personen, han har en garanti der skal opfyldes..

--- Afslutning på citat ---


Fuldstændig enig...med jer begge to faktisk.
SKT har naturligvis ret i at det aldrig gavner sin sag, hvis man flamer personerne i call-centret, men omvendt så har Nilsson jo også fuldstændig ret i at man bør få den service som man har ret til jf. købeloven.

Men det der bekymrer mig mest ved det link Cammie-boy linker til, er nu at de har 22 verserende sager! Det er MANGE, hvilket tyder på at deres service har skrantet en del over de senere år, hvilket jeg synes er ærgeligt. Zepto har tidligere haft et godt ry, og hvad endnu mere ærgeligt er at de ikke er den eneste producent som inden for de sidste par år har fået et blakket ry...

Skal dårlig kundeservice godt nok til at være den nye industri-standard?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version