D3X Øvrige > Off Topic

Pengeretur, hjælp!

<< < (5/16) > >>

Nilsson.:

--- Citat fra: SKT efter Februar 01, 2009, 01:50:31 pm ---
--- Citat fra: Zlay3r efter Februar 01, 2009, 01:45:23 pm ---Jeg fatter simpelthen ikke nogen stadigt køber Zepto, alle jeg har hørt der har ejet en eller ejer en har haft den til reperation mindst 3 gange de første 2 år.

men for at vende tilbage til dit problem, du skal bare kræve pengene tilbage (det du betalte for den da du købte den som ny ofc). Du har jo aldrig haft en fungerende pc, da som du skriver den var defekt ved modtagelse.

hvis de nægter så er det bare at sagsøge dem, for overtrædelse af købeloven så skal de nok komme til lommerne og falde til patten så at sige :)

held og lykke med det hele og må jeg ved samme lejlighed foreslå enten en alienware pc eller noget acer eller lign

--- Afslutning på citat ---




Jeg har haft en zepto, var til rep en gang, men det viste sig så at have været min egen skyld. Nu er den så defekt efter en 4 år og så har jeg købt mig en ny bærbar (ikke zepto dog).

Desuden så skal de ikke betale pengene tilbage. Man har 14 dages fortrydelsesret, dernæst skal den sendes til rep, hvis den så har været til rep 3 gange+ så kan man forlange en ny vare. Ikke pengene retur da man sådan set har "accepteret" handelen efter de 14 dage.

Så vil mene at hvis den ikke virker efter rep anden gang så kan man forlange en ny vare, dog ikke pengene retur.

@Nilsson. Du er ofc velkommen til at prøve, jeg tror dog ikke du vil kunne få pengene retur, men altså.. Det er jo værd at prøve.

Nu arbejder jeg bare med sådanne typer af sager hver dag, og efter hvad jeg kender til dette så vil du ikke kunne få pengene retur der hvor jeg arbejder, men ved ofc ikke om det er det samme hos Zepto.

--- Afslutning på citat ---

Læs de links banger har postet, de modsiger alt det du netop har sagt?

Zlay3r:

--- Citat fra: SKT efter Februar 01, 2009, 01:50:31 pm ---
--- Citat fra: Zlay3r efter Februar 01, 2009, 01:45:23 pm ---Jeg fatter simpelthen ikke nogen stadigt køber Zepto, alle jeg har hørt der har ejet en eller ejer en har haft den til reperation mindst 3 gange de første 2 år.

men for at vende tilbage til dit problem, du skal bare kræve pengene tilbage (det du betalte for den da du købte den som ny ofc). Du har jo aldrig haft en fungerende pc, da som du skriver den var defekt ved modtagelse.

hvis de nægter så er det bare at sagsøge dem, for overtrædelse af købeloven så skal de nok komme til lommerne og falde til patten så at sige :)

held og lykke med det hele og må jeg ved samme lejlighed foreslå enten en alienware pc eller noget acer eller lign

--- Afslutning på citat ---

Jeg har haft en zepto, var til rep en gang, men det viste sig så at have været min egen skyld. Nu er den så defekt efter en 4 år og så har jeg købt mig en ny bærbar (ikke zepto dog).

Desuden så skal de ikke betale pengene tilbage. Man har 14 dages fortrydelsesret, dernæst skal den sendes til rep, hvis den så har været til rep 3 gange+ så kan man forlange en ny vare. Ikke pengene retur da man sådan set har "accepteret" handelen efter de 14 dage.

Så vil mene at hvis den ikke virker efter rep anden gang så kan man forlange en ny vare, dog ikke pengene retur.

@Nilsson. Du er ofc velkommen til at prøve, jeg tror dog ikke du vil kunne få pengene retur, men altså.. Det er jo værd at prøve.

Nu arbejder jeg bare med sådanne typer af sager hver dag, og efter hvad jeg kender til dette så vil du ikke kunne få pengene retur der hvor jeg arbejder, men ved ofc ikke om det er det samme hos Zepto.

--- Afslutning på citat ---

nu kan man jo også vende den og sige, hans pågældende sag er jo lidt lakrids da han ikke har haft en fungerende computer fra starten og derved ikke har haft de store muligheder hvis han skulle sende den retur hurtigt og den var væk i længere tid.

MonsterPool:
Hos SHG var reglen at hvis de ikke havde repareret indenfor 30 dage, så skulle de give penge tilbage hvis kunden forlangte det. Det var det jeg fik. :)

SKT:

--- Citat fra: Nilsson. efter Februar 01, 2009, 01:52:28 pm ---
--- Citat fra: SKT efter Februar 01, 2009, 01:50:31 pm ---
--- Citat fra: Zlay3r efter Februar 01, 2009, 01:45:23 pm ---Jeg fatter simpelthen ikke nogen stadigt køber Zepto, alle jeg har hørt der har ejet en eller ejer en har haft den til reperation mindst 3 gange de første 2 år.

men for at vende tilbage til dit problem, du skal bare kræve pengene tilbage (det du betalte for den da du købte den som ny ofc). Du har jo aldrig haft en fungerende pc, da som du skriver den var defekt ved modtagelse.

hvis de nægter så er det bare at sagsøge dem, for overtrædelse af købeloven så skal de nok komme til lommerne og falde til patten så at sige :)

held og lykke med det hele og må jeg ved samme lejlighed foreslå enten en alienware pc eller noget acer eller lign

--- Afslutning på citat ---




Jeg har haft en zepto, var til rep en gang, men det viste sig så at have været min egen skyld. Nu er den så defekt efter en 4 år og så har jeg købt mig en ny bærbar (ikke zepto dog).

Desuden så skal de ikke betale pengene tilbage. Man har 14 dages fortrydelsesret, dernæst skal den sendes til rep, hvis den så har været til rep 3 gange+ så kan man forlange en ny vare. Ikke pengene retur da man sådan set har "accepteret" handelen efter de 14 dage.

Så vil mene at hvis den ikke virker efter rep anden gang så kan man forlange en ny vare, dog ikke pengene retur.

@Nilsson. Du er ofc velkommen til at prøve, jeg tror dog ikke du vil kunne få pengene retur, men altså.. Det er jo værd at prøve.

Nu arbejder jeg bare med sådanne typer af sager hver dag, og efter hvad jeg kender til dette så vil du ikke kunne få pengene retur der hvor jeg arbejder, men ved ofc ikke om det er det samme hos Zepto.

--- Afslutning på citat ---

Læs de links banger har postet, de modsiger alt det du netop har sagt?

--- Afslutning på citat ---

Link1:
•få varen repareret
•få den byttet til en tilsvarende vare,

I nogle tilfælde kan du vælge mellem at

•få afslag i prisen
•få pengene tilbage

Så hvis de vælger at sende den til rep er der ikke så meget du kan gøre..

Link2:

Varen byttes
Det samme gælder om at afhjælpe inden rimelig tid, hvis sælgeren vælger at bytte varen til en ny vare.

Hvordan kan det modsige hvad jeg lige har skrevet?

Camelo:

--- Citat fra: Zlay3r efter Februar 01, 2009, 01:45:23 pm ---Jeg fatter simpelthen ikke nogen stadigt køber Zepto, alle jeg har hørt der har ejet en eller ejer en har haft den til reperation mindst 3 gange de første 2 år.

--- Afslutning på citat ---

Der er så meget, der er udenfor din fatteevne, når du nu selv bruger ordet "fatter".
Jeg har ejet tre Zepto-bærbare - jeg sidder ved en af dem nu. Jeg har aldrig haft problemer - jo, en enkelt gang. Det var efter et halvt års ejerskab af en Znote 4200, hvor jeg sendte den til reperation og fik den tilbage fuldt funktionel 4-5 dage senere. Siden da har jeg været fuldt ud tilfreds med mine bærbare, som byder på god hardware til færre penge end de fleste konkurrenter.

Det kan måske være derfor, at nogle mennesker køber Zepto.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version