D3X Øvrige > Tech. Support

Nyt Internet

<< < (4/7) > >>

Pecenetra:
Nej nej, kun en bette by... Stadig træls dog, men efter lidt råben ad telefonen kunne de godt sende en ud i løbet af aftenen ^^

Angstskrig:

--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 12:25:24 am ---Nej nej, kun en bette by... Stadig træls dog, men efter lidt råben ad telefonen kunne de godt sende en ud i løbet af aftenen ^^

--- Afslutning på citat ---

Se det er netop sådanne kunder som ikke har fortjent hjælp. Vil ikke betale for service, men bliver tossede, hvis de ikke får det.

Kvalmende. Bvadr.  ::)

Pecenetra:

--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 01:04:56 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 12:25:24 am ---Nej nej, kun en bette by... Stadig træls dog, men efter lidt råben ad telefonen kunne de godt sende en ud i løbet af aftenen ^^

--- Afslutning på citat ---

Se det er netop sådanne kunder som ikke har fortjent hjælp. Vil ikke betale for service, men bliver tossede, hvis de ikke får det.

Kvalmende. Bvadr.  ::)

--- Afslutning på citat ---
Service er ikke noget man skal betale ekstra for, det er jo bare klamt.. Nej man betaler abonnement for at de sørger for at det virker..

Angstskrig:

--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 01:38:36 am ---
--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 01:04:56 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 12:25:24 am ---Nej nej, kun en bette by... Stadig træls dog, men efter lidt råben ad telefonen kunne de godt sende en ud i løbet af aftenen ^^

--- Afslutning på citat ---

Se det er netop sådanne kunder som ikke har fortjent hjælp. Vil ikke betale for service, men bliver tossede, hvis de ikke får det.

Kvalmende. Bvadr.  ::)

--- Afslutning på citat ---
Service er ikke noget man skal betale ekstra for, det er jo bare klamt.. Nej man betaler abonnement for at de sørger for at det virker..

--- Afslutning på citat ---

Velkommen til den virkelige verden, hvor alle kunder ikke kan få service på samme tid. Hvis alle havde krav på service samme dag, som de fejlmeldte, skulle vi have 2-3 gange det antal teknikere vi har. Så skulle kunderne betale dobbelt for deres bredbånd. Men det vil de jo heller ikke - for det skal være så billigt som muligt...

Vågn op! Hvis vi skulle levere dag til dag fejlretning på samtlige fejl vi modtager, så ville kunderne skulle betale for det.

Pecenetra:

--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 01:48:37 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 01:38:36 am ---
--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 01:04:56 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 12:25:24 am ---Nej nej, kun en bette by... Stadig træls dog, men efter lidt råben ad telefonen kunne de godt sende en ud i løbet af aftenen ^^

--- Afslutning på citat ---

Se det er netop sådanne kunder som ikke har fortjent hjælp. Vil ikke betale for service, men bliver tossede, hvis de ikke får det.

Kvalmende. Bvadr.  ::)

--- Afslutning på citat ---
Service er ikke noget man skal betale ekstra for, det er jo bare klamt.. Nej man betaler abonnement for at de sørger for at det virker..

--- Afslutning på citat ---

Velkommen til den virkelige verden, hvor alle kunder ikke kan få service på samme tid. Hvis alle havde krav på service samme dag, som de fejlmeldte, skulle vi have 2-3 gange det antal teknikere vi har. Så skulle kunderne betale dobbelt for deres bredbånd. Men det vil de jo heller ikke - for det skal være så billigt som muligt...

Vågn op! Hvis vi skulle levere dag til dag fejlretning på samtlige fejl vi modtager, så ville kunderne skulle betale for det.

--- Afslutning på citat ---
Jer og jeres TDC undskyldninger.. I er stadig det selskab med højeste afkastsrate, hvilket vil sige I bruger mindst, får mest og giver endnu mindre end alle andre teleselskaber i EU... I har fint råd til, I vil bare ikke fordi det skader jeres indtjening på bundlinjen...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version