D3X Øvrige > Tech. Support
Nyt Internet
Angstskrig:
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 01:53:05 am ---
--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 01:48:37 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 01:38:36 am ---
--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 01:04:56 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 12:25:24 am ---Nej nej, kun en bette by... Stadig træls dog, men efter lidt råben ad telefonen kunne de godt sende en ud i løbet af aftenen ^^
--- Afslutning på citat ---
Se det er netop sådanne kunder som ikke har fortjent hjælp. Vil ikke betale for service, men bliver tossede, hvis de ikke får det.
Kvalmende. Bvadr. ::)
--- Afslutning på citat ---
Service er ikke noget man skal betale ekstra for, det er jo bare klamt.. Nej man betaler abonnement for at de sørger for at det virker..
--- Afslutning på citat ---
Velkommen til den virkelige verden, hvor alle kunder ikke kan få service på samme tid. Hvis alle havde krav på service samme dag, som de fejlmeldte, skulle vi have 2-3 gange det antal teknikere vi har. Så skulle kunderne betale dobbelt for deres bredbånd. Men det vil de jo heller ikke - for det skal være så billigt som muligt...
Vågn op! Hvis vi skulle levere dag til dag fejlretning på samtlige fejl vi modtager, så ville kunderne skulle betale for det.
--- Afslutning på citat ---
Jer og jeres TDC undskyldninger.. I er stadig det selskab med højeste afkastsrate, hvilket vil sige I bruger mindst, får mest og giver endnu mindre end alle andre teleselskaber i EU... I har fint råd til, I vil bare ikke fordi det skader jeres indtjening på bundlinjen...
--- Afslutning på citat ---
LOL Pece.
Du tror måske de andre selskaber gør det bedre fordi TDC har et godt afkast? Prøv at arbejde i vores koncern og oplev at der hvert år fyres omkring 10% af de ansatte fordi aktionærerne skal pleases. Det har intet at gøre med, om vi som ansatte gerne vil gøre det bedre. Vi kan og må ikke. Jeg tror ikke du kan finde en TDC ansat, som ikke gerne vil gøre det bedre for kunderne, men vi har samtidig indset at hvis vi skal konkurrere med de andre selskaber, så kan vi ikke gøre alle tilfredse på een gang.
Folk siger også at det er TDCs skyld, hvis det tager for lang tid at få fejlrettet en anden udbyders linje. Fordi det er jo TDC teknikeren, som laver arbejdet. Og det er jo helt klart TDC teknikeren, som bestemmer SLA med andre selskaber.
Diskussionen er meningsløs, da du ikke kender TDC som jeg gør. :D
Pecenetra:
Vi har også haft den før - og vi bliver nok aldrig enige :P
Angstskrig:
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 02:10:07 am ---Vi har også haft den før - og vi bliver nok aldrig enige :P
--- Afslutning på citat ---
Vi kan "Agree to disagree!"
Har du fundet et team til release?
Pecenetra:
--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 02:16:22 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 02:10:07 am ---Vi har også haft den før - og vi bliver nok aldrig enige :P
--- Afslutning på citat ---
Vi kan "Agree to disagree!"
Har du fundet et team til release?
--- Afslutning på citat ---
Præcis :)
Og nej er ikke 100% endnu, da vi er lidt lost om hvornår vi modtager spillet, og en stadig ikke har fået det bestilt da han gerne vil have CE - men de kan ikke rigtig fåes længere... så en del rod der :( øv bøv
Angstskrig:
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 02:31:34 am ---
--- Citat fra: Angstskrig efter Maj 11, 2012, 02:16:22 am ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 11, 2012, 02:10:07 am ---Vi har også haft den før - og vi bliver nok aldrig enige :P
--- Afslutning på citat ---
Vi kan "Agree to disagree!"
Har du fundet et team til release?
--- Afslutning på citat ---
Præcis :)
Og nej er ikke 100% endnu, da vi er lidt lost om hvornår vi modtager spillet, og en stadig ikke har fået det bestilt da han gerne vil have CE - men de kan ikke rigtig fåes længere... så en del rod der :( øv bøv
--- Afslutning på citat ---
Det er fandme nedtur. CE er nok ikke let længere. Måske stå i kø ved butikkerne?
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version