0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Mener nu godt man kan beklage sig lidt når pvp patchen stadig ikke er kommet.
nu spiller jeg ikke diablo 3 mere primært fordi jeg kørte død i grinding i sidste ende og ikke var underholdt nok. Men kan ikke lade være med at tænke på deres paragon løsning for at få folk til at blive.Hvordan vil de implementere det når der kommer PVP?tager den så stadig højde for paragon bonus ?Det er jo unfair at en ny spiller der lige har købt d3 med henblik på pvp skal op imod en hardcore grinder i paragon level 100. og når man starter op og får en fornemmelse af at man bliver nødt til at game til level 60 og derefter 100 paragon levels... ja det er en stor lort at æde IMO
Er ikke helt enig. Jo, selvfølgelig kigger man meget efter DPS-baseret ting til sin char, men man kommer ikke langt uden surviveability. Her tænker jeg på +armor, life reg, pickup radius, all res.. Alle de ting som spiller ind for at kunne lave en perfekt char. Og det i sig selv tager lang tid.Det sjove er, at jeg ser mange folk beklage sig over spillet, og alligevel have +100 timer gameplay. Det i sig selv er en modsigelse af dimensioner.Back in the days med d2, hvor der ikke var en expansion pack, kiggede du også meget efter DPS-baseret gear, men samtidig også kiggede efter surviveability.Og det eksempel du nævner, der er det bare til forskel med RNG. Du kan altså også sagtens finde rares som vil passe perfekt til din anden eller tredje char.Jeg synes hurtigt at PoE blev kedeligt efter min smag. @BulgurMon ikke de tager højde for dette, og laver et system hvor du kun møder modstandere der har nogenlunde samme gear som dig selv, og lvl naturligvis.