Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

Forfatter Emne: Patch 2.1.1 udgivet  (Læst 6710 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline DreamWalker

  • Indlæg: 1493
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    dreamwalker#2175
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #15 Dato: September 24, 2014, 03:18:50 pm »
0
Ormene var også en af de mere generende, enig. Men følte nu ikke der var noget der skulle ændres, sådan var det bare, men kan godt se hvis de fjerner spilleglæde, så skal der kigges på det. Men at spøgelserne "løb/fløj" væk, det vel den egenskab spøgelser nu har, det kan man sku da ikke tage fra dem... og igen, hvor skulle en orm ellers komme fra, hvis ikke det var fra under jorden, og kunne sige det samme om de andre monstre.

Så kunne man have valgt at ormene bare heletiden skulle være "oppe" af jorden og ikke kunne flytte sig men det havde været lige så fjollet. Deres "skill" gav mening, da det var en orm
« Senest Redigeret: September 24, 2014, 03:22:36 pm af DreamWalker »
Venlig hilsen DreamWalker

Min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DreamWalker-2175/hero/93745

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #16 Dato: September 24, 2014, 03:54:14 pm »
0
Orme er orme, ja ;D Og selvfølgelig skal de være under og over jorden.

Da man ikke havde Nephalem Rifts og Greater Rifts ignorerede jeg altid ormene, da jeg ikke fandt dem særligt underholdende at bruge tid på. I rifts er det lidt sværere, da der ofte vil være mange af dem i hvert level.

En anden løsning jeg ville have fundet bedre, var, at de markerede, hvor ormene er under jorden. De er jo som sådan ikke 'svære' men blot direkte irriterende og ødelæggende for en ellers flydende action-spiloplevelse, som D3 gerne skulle være. Det dér med, at man skal løbe nærmest hen over dem, før de kommer til syne, er ikke særlig sjovt.

Spøgelserne havde de ikke behøvet at ændre for min skyld. De er i en anden irritations-liga for mig.
« Senest Redigeret: September 24, 2014, 03:58:32 pm af Camelo »

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #17 Dato: September 24, 2014, 06:07:05 pm »
0
De har vist også ændret Goblin-appearence. Nu starter de med portalen åben.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #18 Dato: September 24, 2014, 06:23:32 pm »
0
De har vist også ændret Goblin-appearence. Nu starter de med portalen åben.
det lagde jeg også mærke til - og de har fået et spiller ikon på minimap.. Det glemte de nok at skrive :-\

@DreamWalker jeg er ret enig med dig. Det er blevet til formeget pleasing af pøblen. Jeg har det fint nok med ikke at storme rundt på t6, men der er altid nogen der skal tude og beklage sig over det.
Men jeg mener stadig at man i monsterdesigns med hensyn til AI bør tage hensyn til hvad man kan være bekendt. Husker stadig spøgelsers irritation tilbage fra 1.0.8 når man mødte dem der og de konstant forsvandt i væggene og man som melee nytteløst jagtede dem. Samme med orme for de kom ud af det blå og bare åd dig, men du vidste nogenlunde at de var der. I en rifft sammenhæng som Camelo også skriver - så giver det bare ikke mening når det skal forestille at være en test om hvor meget du kan klare.
Jeg savner stadig den umulig sværhedsgrad der var over Inferno ved spillets udgivelse - men jeg savner ikke folks tuderi over det - der er lidt bøfhus over sagen :(

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #19 Dato: September 25, 2014, 10:38:14 am »
0
Til gengæld! Shit hvor har de skruet voldsomt på Grifts trials i grupper. Når jeg spiller i public 4groups, får vi pludselig kun lvl 23-25 keys, hvor vi før fik 30-35 (og vi når stadig et godt stukke over wave 30).

Det er ret frustrerende, at skulle løbe igennem en grift eller to for at nå det rette lvl, når man spiller med nogen man ikke kender.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #20 Dato: September 25, 2014, 01:24:10 pm »
0
Ja, jeg ved heller ikke hvad der sker for det. Når jeg solo'er kommer jeg højere og gerne højere end jeg kan klare.
De har fucket det fuldstændig op :O

Offline Nemeton

  • Indlæg: 496
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
  • Battletag:
    Nemeton#1896
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #21 Dato: September 25, 2014, 01:57:55 pm »
0
Ja, jeg ved heller ikke hvad der sker for det. Når jeg solo'er kommer jeg højere og gerne højere end jeg kan klare.
De har fucket det fuldstændig op :O

Mit største problem med solo trials er med barb eller Wiz. Hvis jeg aktivere WotB eller Archon i slutningen af en trial ender jeg altid lidt for højt oppe, så jeg skal næsten tage mig i ikke at gøre det fordi det booster mig forbi mit egentlige niveau.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #22 Dato: September 25, 2014, 04:14:07 pm »
0
Ja, jeg ved heller ikke hvad der sker for det. Når jeg solo'er kommer jeg højere og gerne højere end jeg kan klare.
De har fucket det fuldstændig op :O

Mit største problem med solo trials er med barb eller Wiz. Hvis jeg aktivere WotB eller Archon i slutningen af en trial ender jeg altid lidt for højt oppe, så jeg skal næsten tage mig i ikke at gøre det fordi det booster mig forbi mit egentlige niveau.
Oplever det med DH selvom jeg kun bruger sentries og så bare går lidt væk og bruger Bola, behøver jo ikke engang nogen buffs.

Offline Jampux

  • Indlæg: 33
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    kelan#2734
Sv: Patch 2.1.1 udgivet
« Svar #23 Dato: Oktober 03, 2014, 08:47:45 am »
0
@Pece, fairness - er et begreb som er blevet mere og mere almindeligt i computerspil, og noget blizzard har været med til at promovere i alle deres games, efterhånden som tiden gik.

I mine øjne ødelæggende... Er det fair at man i WoW var nogle af de første til at tage en boss ned, uden guides, uden hjælpende videoer. For så blizzard en måned senere nerfer hele lortet så alle kan lave det. Det måske fair for dem som ikke kunne opnå det samme, men det er da mindst lige så unfair at de få som faktisk kunne, skulle "spilde en masse tid" på det, når det alligevel bliver nerfet.
Så hvem skal man være fair over for ? og er det nødvendigt ? Hvorfor må der ikke være stor forskel på top og bund, hvorfor skal alt være lige opnåeligt for alle? Hvis man fjerner forskellene, ender det hele bare med at være ens, og man har ikke noget at arbejde sig op for/se op til.
Jeg er personligt ved at være træt af alt den balancering. Der er ikke noget fedt ved at være godt gearet længere, for det tager under 100 timer at komme op på samme niveau.
Nu må i ikke misforstå mig, jeg føler mig ikke elite eller noget, men føler da jeg ligger i den bedre ende af skalaen. Men alt denne balancering favoriserer helt klart bunden mere end toppen(generelt i de fleste spil, ikke kun i diablo).
Men livet er ikke fair, hvorfor skal de fleste spil så være det/blive det

Hørt , Jeg er heller ikke en del af eliten , men jeg vil gerne føle at jeg kæmpe lige så meget som de har gjort , for at opnå end resultater i et spil, Diablo såvel som alle andre.
 -- men mund ikke blizzard også har i mente at når det kommer til eliten, så er det en brøkdel af hvad der ellers også spiller? tænker Økonomisk.


Ormene var også en af de mere generende, enig. Men følte nu ikke der var noget der skulle ændres, sådan var det bare, men kan godt se hvis de fjerner spilleglæde, så skal der kigges på det. Men at spøgelserne "løb/fløj" væk, det vel den egenskab spøgelser nu har, det kan man sku da ikke tage fra dem... og igen, hvor skulle en orm ellers komme fra, hvis ikke det var fra under jorden, og kunne sige det samme om de andre monstre.

Så kunne man have valgt at ormene bare heletiden skulle være "oppe" af jorden og ikke kunne flytte sig men det havde været lige så fjollet. Deres "skill" gav mening, da det var en orm

Agree on the worm skills! også med spørgelserne, du har jo aldrig set en spøgelses film, hvor spøgelset er fremme også ikke flytter sig ud igennem en væg eller lign.

Til gengæld! Shit hvor har de skruet voldsomt på Grifts trials i grupper. Når jeg spiller i public 4groups, får vi pludselig kun lvl 23-25 keys, hvor vi før fik 30-35 (og vi når stadig et godt stukke over wave 30).

Det er ret frustrerende, at skulle løbe igennem en grift eller to for at nå det rette lvl, når man spiller med nogen man ikke kender.

ja det har de klaret rimelig godt, tog også lige en group trial med en kammerat tog monken(tank) og hans DH(M6 ofc)
enten i en Grift hvor hans dmg ikke helt kunne følge med(M6, dog ikke det bedste gear på markede)

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 885
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm