Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"All this for a hammer?!"
- Necromancer efter at have fundet Horadric Malus

Forfatter Emne: Slut med "runs" i Diablo 3?  (Læst 14556 gange)

0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.

Offline Jandersen

  • Indlæg: 693
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andersen#1361
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #15 Dato: Februar 23, 2012, 06:48:58 pm »
0
Det skal helt sikkert nok gå galt med d3. Ender med at man mister både kæreste,venner og arbejde pga man lige skal dræbe 1 boss mere i inferno og før man ved det er der gået 5 timer. Men det er vel derfor vi er så hyped omkring spillet :)

Offline Snot

  • Indlæg: 1002
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    Snot#2204
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #16 Dato: Februar 23, 2012, 06:50:49 pm »
0
Jeg har samme frygt for at være ærlig. Når jeg tænker på hvor mange timer der er gået på D2, får jeg helt kuldegysninger, hvis bare der kommer til at gå halvt så meget tid med D3.

Især når man lige tænker over hvor mange timer man har brugt på KUN at runne én bestemt boss. hvor mange timer vil man så ikke kunne bruge på at runne HELE SPILLET, man bliver jo aldrig træt af det! Damn.

Offline Nilsson.

  • Ægte Guitar Hero!
  • Indlæg: 1273
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #17 Dato: Februar 23, 2012, 06:51:02 pm »
0
Jeg tror ikke at det skal forstås som at hver boss får et fast loottable lige som i wow..

De har tidligere sagt (ikke at det betyder noget, når de konstant ændrer alting) at på Inferno difficulty vil ALLE mobs såvel bosser som regulære mobs have samme drop chancer for alting.. Således at en tur gennem Inferno bliver ET langt run, netop for at undgå de velkendt d2runs...

WoW modellen ville ikke fungere i Diablo efter min mening. Hvis de havde et bestemt loot table ville det jo netop gøre runs attraktivt, da man blev nød til f.eks. at nakke Azmodan på Nightmare for at få det specifikke item man skal bruge..

Det ville jo fucke fuldstændig med konceptet om randoms drops, som gjorde d2 så perfekt..

Offline hattemager

  • Indlæg: 915
  • Køn: Mand
  • Respect: +1
    • Vis profil
  • Battletag:
    FedendeSvane#2623
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #18 Dato: Februar 23, 2012, 06:53:27 pm »
0
Håber dette måske gør det mere vanskeligt for bots at farme items - især på Inferno.

Men på den anden side så laver de bots der altid virker på den ene eller anden måde. :(

Offline Nilsson.

  • Ægte Guitar Hero!
  • Indlæg: 1273
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #19 Dato: Februar 23, 2012, 06:55:34 pm »
0
Desuden tror jeg at blizzard vil være meget mere strikse mht. bots.. Især fordi der nu er rigtige penge involverede i hele diablo 3 økonomien, såvel vores som blizzards egne...

Offline Rage

  • Indlæg: 466
  • Køn: Mand
  • Danny
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #20 Dato: Februar 23, 2012, 06:55:59 pm »
0
Hmm ...

Det gode ved det er som du selv siger at man ved hvad mob man skal gå efter, hvilket også vil betyde flere bosser  ;D
Det kan også have en indflydelse på priser i AH, da droprate på nogle bestemte items nok er 1-5%? Men wth, så kan man selv farme og håbe :)

Offline Triquix

  • Indlæg: 161
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #21 Dato: Februar 23, 2012, 06:56:18 pm »
0
Jeg tror ikke at det skal forstås som at hver boss får et fast loottable lige som i wow..

De har tidligere sagt (ikke at det betyder noget, når de konstant ændrer alting) at på Inferno difficulty vil ALLE mobs såvel bosser som regulære mobs have samme drop chancer for alting.. Således at en tur gennem Inferno bliver ET langt run, netop for at undgå de velkendt d2runs...

WoW modellen ville ikke fungere i Diablo efter min mening. Hvis de havde et bestemt loot table ville det jo netop gøre runs attraktivt, da man blev nød til f.eks. at nakke Azmodan på Nightmare for at få det specifikke item man skal bruge..

Det ville jo fucke fuldstændig med konceptet om randoms drops, som gjorde d2 så perfekt..

Det "farlige" ved at alle har samme drop chances er at så kommer der runs ved bestemte waypoints hvor der er sygt mange monstere samlet på et sted, så man kan gå amok med AOE spells.
Når man har gennemført det hele vil man måske undgå at gå til en "boss" der kan tage flere timer at dræbe (har det fra den video hvor de siger vi nok skal komme til at dø) hvis der ikke er en fordel ved at gøre den ekstra indsats.

Batteltag: mts#1560

Offline Salle

  • Indlæg: 576
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #22 Dato: Februar 23, 2012, 06:56:43 pm »
0
Jeg tror ikke at det skal forstås som at hver boss får et fast loottable lige som i wow..

De har tidligere sagt (ikke at det betyder noget, når de konstant ændrer alting) at på Inferno difficulty vil ALLE mobs såvel bosser som regulære mobs have samme drop chancer for alting.. Således at en tur gennem Inferno bliver ET langt run, netop for at undgå de velkendt d2runs...

WoW modellen ville ikke fungere i Diablo efter min mening. Hvis de havde et bestemt loot table ville det jo netop gøre runs attraktivt, da man blev nød til f.eks. at nakke Azmodan på Nightmare for at få det specifikke item man skal bruge..

Det ville jo fucke fuldstændig med konceptet om randoms drops, som gjorde d2 så perfekt..

Præcist, tror slet ikke det blive noget med fast loot ved bosses. Det kommer til at være random drops. Det ville gøre spillet utrolig kedeligt hurtigt hvis man vidste hvor alt kunne skaffes henne. Istedet for er man bliver nød til at blive med at prøve finde tingene.
Og hvis der var specifikt loot til hver boss, så ville Auction Houses brugerværdi være formindsket meget stort.
BattleTag: Salle#2496

Offline Snot

  • Indlæg: 1002
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    Snot#2204
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #23 Dato: Februar 23, 2012, 06:58:01 pm »
0
Jeg tror ikke at det skal forstås som at hver boss får et fast loottable lige som i wow..

De har tidligere sagt (ikke at det betyder noget, når de konstant ændrer alting) at på Inferno difficulty vil ALLE mobs såvel bosser som regulære mobs have samme drop chancer for alting.. Således at en tur gennem Inferno bliver ET langt run, netop for at undgå de velkendt d2runs...

WoW modellen ville ikke fungere i Diablo efter min mening. Hvis de havde et bestemt loot table ville det jo netop gøre runs attraktivt, da man blev nød til f.eks. at nakke Azmodan på Nightmare for at få det specifikke item man skal bruge..

Det ville jo fucke fuldstændig med konceptet om randoms drops, som gjorde d2 så perfekt..

Nu er det en meget gammel artikel, som jeg skrev for ca. et år siden. Der var informationerne begrænset og tror slet ikke at Inferno var annonceret på det tidspunkt. Men er helt klart enig, random drops er vejen frem, og det er også det eneste der IMO passer ind i Diablo universet.

Offline Laursen

  • Indlæg: 204
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #24 Dato: Februar 23, 2012, 06:58:30 pm »
0
Jeg tror ikke at det skal forstås som at hver boss får et fast loottable lige som i wow..

De har tidligere sagt (ikke at det betyder noget, når de konstant ændrer alting) at på Inferno difficulty vil ALLE mobs såvel bosser som regulære mobs have samme drop chancer for alting.. Således at en tur gennem Inferno bliver ET langt run, netop for at undgå de velkendt d2runs...

WoW modellen ville ikke fungere i Diablo efter min mening. Hvis de havde et bestemt loot table ville det jo netop gøre runs attraktivt, da man blev nød til f.eks. at nakke Azmodan på Nightmare for at få det specifikke item man skal bruge..

Det ville jo fucke fuldstændig med konceptet om randoms drops, som gjorde d2 så perfekt..


Ahh ja det har jeg også læst et eller andet sted, en eller anden dag :) Håber også det bliver sådan, så får vi area runs i stedet for boss runs :)
Battle Tag: Laursen#1953

Offline Nilsson.

  • Ægte Guitar Hero!
  • Indlæg: 1273
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #25 Dato: Februar 23, 2012, 07:02:38 pm »
0
Nemli :) Der vil sikkert altid være en form for runs. Der vil jo altid være nogle steder der bare er statistisk bedre farm spots, enten fordi der er flere mobs, eller det er et mindre og mere koncentreret område.

@snot - havde ikke set datoen :)
« Senest Redigeret: Februar 23, 2012, 07:05:03 pm af Nilsson. »

Offline Anthrol

  • Indlæg: 40
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #26 Dato: Februar 23, 2012, 07:02:57 pm »
0
Boss runs, syntes jeg ødelage D2 lidt, det var altid de samme bosser man løb efter og det var lige nemt hver gang :(

Offline Steffenlikesmen

  • Indlæg: 722
  • Køn: Mand
  • Nikolas Bech
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Dallas#2248
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #27 Dato: Februar 23, 2012, 07:57:08 pm »
0
Det er super. Det som Blizz vil, er at rewarde players som ikke bare grinder det samme sted eller de samme runs, men over det hele. Hvordan de helt præcist vil reward en ved jeg ikke, måske får man større chance for bedre loot, selvom jeg lidt tror der stadig vil være boss runs, fordi de ser ud til at droppe en rare stort set hver gang
- Veni, vidi, vici

Offline Jandersen

  • Indlæg: 693
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andersen#1361
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #28 Dato: Februar 23, 2012, 08:00:24 pm »
0
Ligemeget hvordan man vender og drejer den tror jeg ikke man helt kan undgå runs da det er naturligt at finde den måde der giver mest for mindst muligt arbejde og derved vil man lave sine egne runs. Hvis nu man finder act 3 det nemmeste for sin wizard så laver man runs der, hvorimod det kan være en barb har det nemmere ved act 4 og derfor laver man runs der. Men er sikker på blizz gør sit for at undgå runs, fx har de jo alle de random events som skulle give gode rewards senere, sammen med random dungeons som skulle give gode rewards hvis man gad at explore.

Offline Andrea8900

  • Indlæg: 3724
  • Køn: Mand
  • Between Heaven and Hell
  • Respect: +3
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andrea8900#2562
Sv: Slut med "runs" i Diablo 3?
« Svar #29 Dato: Februar 23, 2012, 08:09:24 pm »
0
Bare en tanke!

Kunne blizz lave det sådan, at lootet vil blive bedre desto længere tid et game er åbnet? Så f.eks af den stiger med 0,001% eller sådan noget for hver time man er i game? Det vil jo sige at der er gevinst ved at være længere tid i games og ulemper for bots, som normalt klare et run i løbet af få sekunder. Lyder det helt vanvittigt?
/Andreas

Diablo Profile: Andrea8900

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1136
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm