Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Fool! You have just ensured the doom of this world. You cannot even begin to imagine what you've set in motion this day. Go to the Temple of Light, in the eastern city of Kurast. There you will find the gate to Hell opened before you. You must find the courage to step through that gate, Marius! Take the stone you hold to the Hellforge, where it will be destroyed. Now run! Take the stone and run!"
- Tyrael til Marius

Forfatter Emne: Store ændringer i Skill og Rune systemet!  (Læst 19711 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline iCoke

  • Indlæg: 6397
  • Køn: Mand
  • You gotta enjoy the little things.
  • Respect: +9
    • Vis profil
  • Battletag:
    iCoke#2903
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #75 Dato: Februar 22, 2012, 01:20:27 pm »
0
Jeg tror det kommer til at fungere ganske fint.  :)

Jeg tænker det samme efter at have set nogle film der beskriver hvordan det nye er. Selvfølgelig svært at sige med 100% sikkerhed da jeg ikke har prøvet det før og nu, altså betaen. ;)

Offline Pwnstarr

  • Indlæg: 53
  • Køn: Mand
  • Battletag: Pwnstarr#2290
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #76 Dato: Februar 22, 2012, 01:52:41 pm »
0
Personligt synes jeg det er den bedste drejning Diablo 3 har taget, og jeg er faktisk glad for de brugte rigtigt lang tid på at ændre det til dette stadie frem for at bruge det gamle med drop systemet til runes. Dette er meget mere appalerende til folk som ikke har så meget grinding tid.
   Samtidig er der fint plads til at patche et system ved endgame content på Inferno til at de kan udvide dette system med et eventuelt drop system. Alt i alt er jeg ovenud tilfreds med resultatet.
The heavens shall tremble!

Offline Jandersen

  • Indlæg: 693
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andersen#1361
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #77 Dato: Februar 22, 2012, 07:49:17 pm »
0
Synes også det er en rigtig god beslutning de har taget. De er på rette spor imo. For mig handler det også mest om monster slaying og spille med vennerne så det med at min char skal være helt unique og ingen skal have mulighed for at copy min char uden at de vil lvl en ny char fra lvl 1-85(som i d2) kan jeg ikke bruge til så meget :) Så derfor er jeg vild med den her nye tilgang til skills/runes, ville dog ikke have noget imod hvis runes var et drop du skulle finde, men der skal nok komme masser af ting man kan hunte, der skal jo også være noget til expansions (talisman/charms etc).

/jandersen

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #78 Dato: Februar 23, 2012, 04:40:19 pm »
0
Min største bekymring lige nu er den horrible UI.. Det lugter lidt af at spillet skal fungere på konsol også, men man må da antage at en ordentlig spiludvikler laver to forskellige UIs til PC og konsol da de to ting bare ikke matcher på de forskellige platforme..

Men som UI/controls er nu, så er det noget bras.. Der er også mega rage på beta feedback forumet lol
Det er lige nu også et test UI som blot er lavet for at teste hvordan det fungerer.. Udseendet og funktionaliteten vil efter alt at bedømme blive forbedret :)

Runer havde også en ret flad udvikling, men det var heller ikke meningen at du skulle bruger skills uden runer, og det forskellige grader af runes kunne ses som skill points.. Nu tog vi dog lige et skridt tilbage og fik skill points igen..

Jeg giver dog medhold i at lige nu er systemet helt fejlslagen i funktionalitet, men satser på at de får lavet et lidt smartere og mere overskueligt interface som også kan benyttes uden man bliver angst for at dø fordi man lige skal finde den rette skill til rette knap..

Offline Laursen

  • Indlæg: 204
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #79 Dato: Februar 25, 2012, 11:32:39 am »
0
Først og fremmest, syntes jeg at ændringerne i skills og runes systemet er gode, men jeg opdagede lige noget igår som irriterer mig lidt og som jeg håber de fixer inden release.

Jeg sad og så FroceStrategyGamings DiabloCast Ep46 igår:
Diablo 3 - DiabloCast Ep46: The New Rune and Skill System (Podcast)


Hvis man går ind til ca. 00:36:00 kan man se at de begynder at snakke om systemet. Det jeg fald over var at hvis man vælger "elective mode" og man f.eks. spiller DH og har bundet Vault til "1'er tasten" og man så gerne vil skifte så man får vault på "mouse 2"  kan man ikke bare gå ind og sætte vault til "mouse 2" fordi den allerede er på "1'er tasten", man skal altså først finde en anden skill der ikke er bundet til noget, sætte den til "q'er tasten" og så først derefter kan man sætte Vault til "mouse 2".

Som jeg ser det, burde det være sådan at hvis man ville have Vault på "mouse 2", burde den bare sætte Vault til "mouse 2" når man trykkede på den i UI'en og så bare slette den fra "1'er tasten".

Som det er nu, virker det utrolig klumpet og noget man hurtigt kunne blive træt af. Jeg håber virkelig at det er noget Blizzard får rettet inden release, men mon ikke de gør det? Tror det er noget mange godt kunne finde på at brokke sig over.
Battle Tag: Laursen#1953

Offline Salle

  • Indlæg: 576
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Store ændringer i Skill og Rune systemet!
« Svar #80 Dato: Februar 25, 2012, 12:46:53 pm »
0
Først og fremmest, syntes jeg at ændringerne i skills og runes systemet er gode, men jeg opdagede lige noget igår som irriterer mig lidt og som jeg håber de fixer inden release.

Jeg sad og så FroceStrategyGamings DiabloCast Ep46 igår: Diablo 3 - DiabloCast Ep46: The New Rune and Skill System (Podcast)

Hvis man går ind til ca. 00:36:00 kan man se at de begynder at snakke om systemet. Det jeg fald over var at hvis man vælger "elective mode" og man f.eks. spiller DH og har bundet Vault til "1'er tasten" og man så gerne vil skifte så man får vault på "mouse 2"  kan man ikke bare gå ind og sætte vault til "mouse 2" fordi den allerede er på "1'er tasten", man skal altså først finde en anden skill der ikke er bundet til noget, sætte den til "q'er tasten" og så først derefter kan man sætte Vault til "mouse 2".

Som jeg ser det, burde det være sådan at hvis man ville have Vault på "mouse 2", burde den bare sætte Vault til "mouse 2" når man trykkede på den i UI'en og så bare slette den fra "1'er tasten".

Som det er nu, virker det utrolig klumpet og noget man hurtigt kunne blive træt af. Jeg håber virkelig at det er noget Blizzard får rettet inden release, men mon ikke de gør det? Tror det er noget mange godt kunne finde på at brokke sig over.


Dog har jeg ikke sat mig så tydeligt ind i elective mode men hvis det du fortæller passer så lyder det ret underligt at man skal gå sådan en lang vej bare for ændre en skill til en bestemt knap :s Hvis det er på den måde så håber jeg også at de får det ordnet inden release.
BattleTag: Salle#2496

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1220
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm