Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Emner - Pecenetra

Sider: [1] 2 3 4 5 6 ... 8
1
Diablo 3: Reaper of Souls / Diablo 4 semi-verificeret
« Dato: Juni 22, 2016, 01:42:49 am »
Juphet Mislang fra Movie News Guide, menes at have fået en bekræftelse fra det såkaldte Team 3 (holdnavnet hos Blizzard for dem der stod for udvikling af Diablo 3) på at stoppe udviklingen af Diablo 3 og i stedet fokusere kræfterne på en ny titel.

Det har været vidst i noget tid at Blizzard havde noget i gære med Diablo-serien da de i august 2015 lavede et job opslag på deres ansøgelsessider efter en Lead Concept designer til et Diablo-relateret projekt. Senere på året kom flere små stillinger til et uannonceret Diablo-projekt.

Det har længe været taget som tegn på at Diablo 3 forlades eller en snart kommende ekspansion mere var på vej. Og det menes nu at være semi-bekræftet skulle være en helt ny titel.

Rent officielt er det kun blevet sagt at der vil komme noget til BlizzCon i år (som ligger den 4-5 november), og ellers i løbet af næste år.

Link til artiklen på Movie News Guide

2
Tech. Support / Nyt bundkort - med skjold
« Dato: Maj 30, 2016, 12:32:32 am »
Hej nørder og jer andre.

Jeg søger et bundkort til nyt build, men kan simpelthen snart ikke overskue det og alle de modeller og så videre. Så vil lige høre om der er nogen af jer som kan være behjælpelige med nogle input.

Eneste krav der er, er at det skal have skjold på som dækker over komponenterne, og så skal det være et chipset Z170 kort.
Der er et eksempel her af et Asus RoG Maximus VIII Formula


Så hvis I har nogle gode bud så smid dem endelig..!

3
Characters og Skills / D3X Guide: Legacy of Nightmares
« Dato: Marts 07, 2016, 11:27:57 pm »
D3X Guide: Legacy of Nightmares

Med patch 2.4 kom et nyt sæt kaldet Legacy of Nightmares (LoN), som er anderledes end dem der tidligere har været i spillet. Det betyder også at opbygningen er anderledes end vi hidtil har set, og at en del kommer lidt vild i den proces. Så her er en lille mini-guide til at komme igang med det sæt og åbne for mulighederne i det.

Legacy of Nightmares
Selve sættet består af 2 ringe som har været med os længe men ike rigtig budt på noget spændende. Det er dog blevet ændret og nu tilbyder sættet en bonus damage og damage reduktion per ancient-type udstyr man bærer. Så jo flere ancient dele man kan finde jo stærkere bliver man.


Det betyder så at alle muligheder ligger åbne for hvordan man ønsker at spille da der ingen krav er til skills, elementer eller sågår karakter-klasse og hvad vi ellers har set af begrænsninger fra andre sæt. Derfor er der naturligvis mange som gerne vil prøve kræfter med det og både sætte noget unikt op eller prøve et af de mange builds som er dukket op  omkring sættet.

Item klasser
Det vigtigste at forstå omkring LoN er at der er 3 typer af items i et build, det er der også i alle andre builds, men forskellen har ikke været så stor på dem som den er nu. De 3 klasser er henholdsvis: Sæt-items, Skill-items og Boost-items:

Sæt-items
Den simpleste del nemlig det sæt som du bruger til at booste din karakter, i tilfælde af LoN de to ringe.

Skill-items
Items som booster din(e) skill(s). For LoN er dette også dine build-skabere, hvor det for andre sæt er selve sættet som bestemmer det

Boost-items
Items som booster din karakter bedst og mest til at kunne klare mere.

Hvorfor dette er vigtigt
Et build består altid af en main skill som er den der definere buildet, og typisk er dit hovedangreb. For de øvrige sæt er det defineret ud fra selve sættet hvad du skal bruge for at aktivere dine bonusser og så videre. For LoN er det dog anderledes da LoN bygger på Skill-items som gør en særlig skill eller effekt særdeles stærk. Uden disse items fungerer opsætningen ganske enkelt ikke for LoN, disse items er så afgørende at de ikke kan skiftes ud.

Boost-items derimod er frit tilgængelige og har mange alternativer og er for almindelige sæt oftest optaget af selve sættet, så ting som skuldre, hjelm, bukser, bælte og støvler. Hvis et item ikke giver noget specielt til hovedformålet i dit build er det typisk et boost-item. Det kan være ekstra defensivt eller offensivt.

Prioriteringen
Når du har styr på hvilken type items de forskellige er, så kan du begynde at sætte dit build op. Skill-items er items som du skal have, og det er ligegyldigt om de er ancient eller ej, de skal bare være der, for at det hele fungerer, og ofte er der 2-3 af disse items. Det gælder for så vidt også for selve ringene da det er sæt-bonussen som du er ude efter først og fremmest.

Det betyder at øvrige items, de såkaldte Boost-items i første omgang skal besættes af ancient items, uanset hvilke det er (så længe det ikke er 2 dele af samme sæt), og så selvfølgelig bedst mulige, indtil du kan finde det korrekte boost item i ancient udgave.

Siden der typisk kun er 5 items som skal være af en bestemt type. Så har du 8 dele som du relativt let kan få ancient bonus fra, og dem som er bekendt med additiv stacking af multiplier vil vide at jo længere du kommer op, jo mindre betyder den næste. Damage stiger faktisk kun 11% ved at gå fra 8 ancient items, og op til 9 ancient items. Så er dine skill-items pludselig meget mere værd, og derfor afgørende for at alt fungerer selvom de ikke er ancient.

Er der yderligere spørgsmål, kommentarer eller konkrete eksempler er det alt sammen velkommen.

4
Diablo 3: Reaper of Souls / FLYTTET: 4 man GR team
« Dato: Februar 23, 2016, 08:46:49 pm »

5
Information fra D3X / Kontakt information i "clan notes"
« Dato: Juli 30, 2015, 05:31:33 pm »
Vi vil gerne give jer på D3x den bedste mulighed for at komme i kontakt med hinanden både via siden her, men også ingame. Vi har også tidligere anvendt en samtale server så folk kunne snakke sammen mens de spillede, men det havde vi ikke det store held med og det endte i noget rod - specielt fordi ofte krævede en var online til at styre det hele til en del besvær.

Så kom forslaget op om at de fleste anvender alligevel Skype (eller andre "opkalds programmer" som lader en lille gruppe snakke sammen imens de spiller) at vi kunne gøre det lettere for folk at finde hinanden over sådanne platforme ved at inkludere Skype-navn eller andet i Klan Notes.

Pt anvendes systemet kun til at identificere jer med brugeren I har her på siden - hvilket også er hvorfor I alle kan se dem, så vi vil sagtens kunne indføre et "Skype-navn" også.

Det hele kommer jo an på om I som bruger ville bruge sådan et system, om I kunne tænke jer det kom op? I så fald vil vi nemlig gerne have det på plads til når den nye patch ruller ind om mindre end 1 måned og den nye Season 4 starter.

Så skriv gerne jeres tanker omkring det, vi glæder os til at høre hvad I har at sige.

6
Information fra D3X / iRubMyDuck fratræder D3X Crew
« Dato: Maj 24, 2015, 07:41:19 am »
iRubMyDuck fratræder D3X Crew

iRubMyDuck har valgt at fratræde sin stillling i D3X Crew i mangel på tid og overskud til både spillet og siden.

Vi håber hun finder masser af tid i stedet til hvad der bringer hende fremad lige nu, men stadig også vil kigge ind og sige hej til os fra tid til anden.

Vi takker for hjælpen og de sjove tider der blev skabt, og håber vi kan få lidt flere af dem.

iRubMyDuck ønskes alt muligt held og lykke fremad i den store verden udenfor Sanctuary.

7
Diablo 3: Reaper of Souls / Vitality vs Life%
« Dato: Maj 19, 2015, 11:09:25 pm »
Vitality vs Life%

Mange af os har sikkert siddet med overvejelsen om man bør gå efter Vitality eller Life%, så jeg tænker det vil være værd at kigge lidt på.

Først og fremmest skal det lige slåes fast at jeg her kun vil sammenligne mellem disse 2, trods de begge kan være der samtidigt, men dette er for at anvende færrest mulige affix slots på gear og få mest muligt ud af det ene affix slot. Er det muligt for dig at få begge, så er det naturligvis bedste valg.

Konklusion
Vi starter med konklusionen for dem som ikke gider resten alligevel.

Det er aldrig nødvendigt at vælge liv% over vitality på hjelm og amulet

Har du vit/liv% på alle items, skal liv% på 5 af tingene, men sætter du point i liv% på paragon skills eller har en amethyst i hjelm skal det kun være de 4 af dem, har du både amethyst og paragon så skal du ned på kun 3 af tingene.

Ser du bort fra Amulet og ringe skal du have liv% på 3 af tingene, medmindre du har paragon points eller amethyst så er det kun 2. Har du begge er det bedst at nøjes med 1.

Har du heller ikke vitality i dit våben så skal du kun have liv% på 1 item, med undtagelse af hvis du har amethyst i din hjelm og paragon points, så er all-vit vejen frem.

Hvordan du selv kan vurdere det
Du kan rimelig simpelt selv vurdere hvornår det er godt at tage liv% istedet for vitality, der er faktisk kun 3 tal du skal huske på:

4333, 5416 og 6500.

Tallene angiver hvor meget vitality du skal have før 15% life vil give mere end 650 vit. I forhold til ikke ancient items er det 3333, 4166 og 5000

Hvorfor det hænger sammen således
Først og fremmest skal vi lige slå fast at vit=HP. Hver karakter har cirka 300 HP som base, og så kommer vitality oveni. 1 vitality er 100 HP så simpelt sagt har du 3 base vit som ikke tæller med, Derfor kan du ganske enkelt regne din base liv ud fra din vit.

Det betyder også at man kan sammenligne vit og liv% direkte på items, der skal blot tages højde for om der er andre steder man får liv% fra.
Har man ikke liv% andre steder fra får man 10-15% i ren bonus. Men har man eksempelvis en Amethyst i sin hjelm eller fyldt op i liv% under Paragon, så falder den bonus til 8-12%. Har man begge dele falder den yderligere til 7-10%.

Så hvis du tager din samlede vitality og ganger med sats som passer til så får du hvor meget vitality det svarer til. Har du eksempelvis 25% liv fra paragon og 4706 vitality og en armor del med 12% hp på - så vil de svare til ca midten af de 8-12% effektivt (altså 10%). 10% af 4706 er 470 vit og 12% svarer til 565 vit, og kan igen vendes til at du kan rulle den 95 vit op.

Dette er også en af grundene til at amuletter og hjelme slet ikke kan svare sig i forhold til liv% og vit, du skal op over 10.000 vit inden det kan svare sig, hvilket er rigtig mange paragon points.

I den øvre liggende del har jeg sammenlignet alle muligheder for at få mest muligt liv, og bekæftet at det er tilfældet. I all vit til fældet med +15% på 3 af tingene og paragon points samt amethyst så ender du på det der svarer til 15.923 vit eller 1.592.300 HP. Skiftes den ene vit til 15% falder det til 15.808, og ændres den ene 15% til 650 vit falder den til 15.842.
Dette giver også en base vit på omkring 8400 (8250 fra items som er de indregnede og 150 som alle karakter har), så der er stadig et godt stykke op de 10.000 der som minimum skulle til for at noget som en amulet er bedre med liv% frem for vit.

8
Diablo 3: Reaper of Souls / Årsdag for udgivelsen af Diablo III
« Dato: Maj 14, 2015, 11:48:36 pm »
Årsdag for udgivelsen af Diablo III

Noget med muh...

I anledningen af årsdagen for udgivelsen af Diablo III (ja det er 3 år siden nu), venter mange på at se hvad der er i godte posen i år.

Blizzard har dog været så flinke at melde om hvad vi hvertfald ikke skal vente os, se med i artiklen under her

Debunking the Cowspiracy

Debunking the Cowspiracy

Citizens of Sanctuary,

We've recently herd rumors of an invasion. Not one of a demonic nature, mind you, for those we are quite accustomed to. No, these rumors allege that townships throughout Khanduras are being overrun by bipedal, bardiche-bearing bovine who are luring weary adventurers to the proverbial slaughter through moosterious orange portals.

Many of you have expressed fear. Some have asked if you should moov your families. To this we say: Hold fast. There is no cause for alarm. We've seen the so-called "evidence" being pastured around local inns and, after thoroughly investigating all reported sightings, can cowfindently state that this is nothing more than a clever hoax.

AnniversaryBuff-HellBovine_D3_Lightbox_JP_550x480.jpgAnniversaryBuff-NormalCow_D3_Lightbox_JP_550x480.jpg     
On the left is the "imaginative" artist rendition of the threat.
On the right is the truth of the matter and what we actually found after proper inspection.

There are no homicidal heifers. There is no invasion. And, more specifically, there is no cow level.  Anyone who claims otherwise is full of bull and simply milking this terrible prank for all that it's worth.


That said, while the idea of some sort of "cowpocalypse" (as one terrified farmer has taken to calling this) is udderly ridiculous, it is worth noting that one can never be too careful. And so, after consulting with our local Horadrim chapter, we have elected to issue an advisory.

Effective immediately, we encourage all residents of Sanctuary to steer clear of the wilds. From dawn on May 15 to dusk on May 21, it is also recommended that you avoid entering any strange portals that may or may not lead to alternate planes of existence. This activity cud be potentially hazardous to your health and, in the opinion of this humble civil servant, is a veally bad idea in general.

In the meantime, we urge you all to stay calm and remember that cows don't kill people. Everything ELSE in Sanctuary kills people.

Thank you,

- Management


Så mellem den 15. og 21. maj skal man altså ikke lede efter mystiske portaler


(click to show/hide)

9
Information fra D3X / [D3X Clan]: Opdatering omkring offline tid
« Dato: Marts 23, 2015, 12:54:21 pm »
[D3X Clan]: Opdatering omkring offline tid

Grundet ændringer i seneste patch er det blevet muligt at se hvor længe spillere ikke har været online.

Fordi Diablo3x clanen er så populær som den er, og vi hele tiden oplever flere og nye medlemmer som gerne vil joine, har vi valgt at at fjerne medlemmer som ikke har været online i en længere periode.

I første omgang sætter vi grænsen ved 100 dage altså lidt over 3 måneder.

Det kan blive nødvendigt at sætte den ned senere hen, men i så fald skal vi nok meddele det. Målet er dog ikke at straffe folk men at opretholde en så aktiv spillerbase som muligt med den popularitet vi oplever.

Bliver du som medlem fjernet så skal vi også nok meddele jer, og derfor er det ret vigtigt at der er styr på jere forum-navne i forhold til battle.net profil. Flere af jer har nok lagt mærke til at det er hvad vi bruger clan notes til.

Derfor tjek om din clan note er korrekt med det brugernavn du har herinde, så du er sikret at vi kan meddele dig hvis der er noget.

Er du blevet fjernet så er du selvfølgelig velkommen til at komme ind igen, som forhåbentligt kan klares ret hurtigt. Så finder du dig selv udelukket fra clanen er det for at give plads til en anden indtil du vender tilbage igen.

Vi håber på D3X at medlemmer af clanen er indforstået med denne ændring og ideen med det for at skabe den bedste oplevelse for alle.

10
Diablo 3: Reaper of Souls / PTR åbnet for patch 2.2
« Dato: Februar 26, 2015, 03:23:30 pm »
PTR åbnet for patch 2.2
Dermed er der nu officielle patch notes og du kan komme til at prøve at spille den hvis du ikke kan vente

Below you'll find the preliminary PTR patch notes for patch 2.2.0. Please note that this isn't the final version of the patch notes and that some changes may not be documented or described in full detail.

PTR PATCH 2.2.0 - v2.2.0.30013

To provide feedback on patch 2.2.0, please visit the PTR Feedback forum.
To report any issues you experience while playing, please visit the the PTR Bug Report forum.
For additional information about the PTR, click here.

Table of Contents:

GENERAL

  • Regular Health Potions have been removed from the game
    • The Health Potion slot on the action bar is now a bottomless Heath Potion that will heal you for 60% of your maximum Life
    • The functionality of Legendary bottomless potions is unchanged

Return to Top

CLASSES

  • Barbarian
    • Active Skills
      • Hammer of the Ancients
        • Skill Rune - Rolling Thunder
          • Should now more reliably hit nearby enemies in front of the Barbarian
      • Rend
        • Skill Rune - Mutilate
          • Bug Fixes
            • Fixed an issue preventing this rune from increasing the damage of itself
      • Whirlwind
        • Radius increased from 8 to 9 yards
    • Passive Skills
      • Nerves of Steel
        • Has been redesigned
          • Fatal damage instead reduces you to 15% Life. For 3 seconds afterward, you take 95% reduced damage and are immune to all control-impairing effects
            • This effect may only occur once every 60 seconds

Return to Top

  • Crusader
    • Active Skills
      • Punish
        • Skill Rune - Celerity
          • Proc coefficient increased
        • Skill Rune - Fury
          • Proc coefficient increased
        • Skill Rune - Rebirth
          • Proc coefficient increased
        • Skill Rune - Roar
          • Proc coefficient increased

Return to Top

  • Demon Hunter
    • Active Skills
      • Sentry
        • Now displays a buff icon indicating how many Sentries you have active

Return to Top

  • Monk
    • Active Skills
    • Passive Skills
      • Near Death Experience
        • Has been redesigned
          • When receiving fatal damage, you instead restore 35% Life and 35% Spirit and are immune to damage and control impairing effects for 2 seconds
            • This effect may occur once every 60 seconds

Return to Top

  • Witch Doctor
    • Active Skills
      • Haunt
        • Skill Rune - Poisoned Spirit
          • Bug Fixes
            • Fixed an issue that prevented this rune from increasing the damage of itself
      • Hex
        • Hex will now turn all enemies within a 12 yard radius into chickens, instead of just 1 enemy
        • Increased the maximum range for both Hexing enemies and healing friendlies
        • Minimum time between Hex casts by the Fetish Shaman increased from 3 to 4 seconds
        • Duration for which enemies can be Hexed reduced from 4 to 3 seconds
      • Plague of Toads
        • Skill Rune - Rain of Toads
          • Proc coefficient has been reduced
    • Passive Skills

Return to Top

  • Wizard
    • Active Skills
      • Slow Time
        • Is now cast at your target location, up to 60 yards away
        • Skill Rune - Point of No Return
          • Stun duration reduced from 3 seconds to 1 second
        • Skill Rune - Time and Space
          • Has been removed
          • Replaced with Exhaustion
            • Enemies caught inside Slow Time deal 25% less damage
        • Skill Rune - Time Warp
          • Damage bonus increased from 10% to 15%
    • Passive Skills
      • Arcane Dynamo
        • Bug Fixes
          • Fixed an issue that caused Nephalem Glory orbs to consume Flash of Insight stacks when picked up
          • Fixed an issue that caused Flash of Insight stacks to be removed when speaking to an NPC

Return to Top

ITEMS

  • +Max Discipline can now roll on Bows and Crossbows, in addition to Hand Crossbows
  • All crafted Rare items are no longer Account Bound
  • BlizzCon Elemental Ring
    • New Legendary Ring
      • Gain 150-200% increased damage to a single element for 5 seconds
        • This effect rotates through the elements available to your class in the following order: Arcane, Cold, Fire, Holy, Lightning, Physical, Poison
          • Note: Cold is not included for Crusaders
  • Boots of Disregard
    • Life per Second increased from 500 to 10000
    • Number of stacks reduced from 8 to 4
  • Bottomless Potion of the Leech
    • Life on Hit increased from 1500-3000 to 15000-20000 for 5 seconds
  • Bottomless Potion of Mutilation
    • Life on Kill increased from 4000-8000 to 40000-50000 for 5 seconds
  • Bottomless Potion of Regeneration
    • Additional Life gained increased from 25000-45000 to 75000-100000 over 5 seconds
  • Bottomless Potion of Rejuvenation
    • New Legendary Potion
      • Gain 20-30% of your maximum resource when used below 50% Life
  • Captain Crimson's Trimmings
    • (2) Set Bonus
      • Life per Second increased from 2000 to 6000
  • Bastions of Will
    • (2) Set Bonus
      • Has been redesigned
        • All of your damage is increased by up to 100% based on how much primary resource you have
  • Guardian's Jeopardy
    • (2) Set Bonus
      • Life per Second increased from 2000 to 8000
  • Puzzle Ring
    • The Treasure Goblin helper spawned by this item will now pick up items in a larger radius
    • The Treasure Goblin helper spawned by this item will now run faster when picking up items
    • Bug Fixes
      • Fixed an issue causing players to receive a chat message stating that you have killed a Treasure Goblin when a player with this item equipped died
      • Fixed an issue that caused the Treasure Goblin lore book to be granted to players when they died with this item equipped
  • Ramaladni's Gift
    • Can now stack to 100
  • Several existing Legendary items have been updated to include a unique Legendary power
    • Note: Existing items will not be affected by the following changes. Only new versions of the items will roll with the added Legendary power.
    • Obsidian Ring of the Zodiac
      • Legendary Power Added
        • Reduces the remaining cooldown of one of your skills by 1 second each time you spend resource
  • Class-Specific Items
    • Barbarian
      • Immortal King's Call
        • Has been redesigned
          • (2) Set Bonus
            • Call of the Ancients lasts forever
          • (4) Set Bonus
            • Call of the Ancients' melee attacks deal 600% weapon damage in a 15 yard radius
          • (6) Set Bonus
            • New Set Bonus
              • The duration of your Wrath of the Berserker is increased by 0.25 seconds each time an Ancient deals damage
      • Mortick's Breeches
        • New Legendary Pants
          • Wrath of the Berserker gains the effect of every rune
      • Seismic Treads
        • New Legendary Boots
          • Ground Stomp causes an Avalanche
      • Wrath of the Wastes
        • New Set
          • (2) Set Bonus
            • Rend deals 400% increased damage
          • (4) Set Bonus
            • Rend lasts 400% longer
          • (6) Set Bonus
            • Whirlwind deals 400% more damage to enemies affected by Rend
    • Crusader
      • Hammer Belt (PH Name)
        • New Legendary Belt
          • Justice spawns a Blessed Hammer when it hits an enemy
      • Roland's Legacy
        • Has been redesigned
          • (2) Set Bonus
            • Every use of Shield Bash and Sweep Attack reduces the cooldown of your Laws and Defensive Skills by 1 second
          • (4) Set Bonus
            • Damage bonus increased from 100% to 500%
            • Damage bonus is now multiplicative
      • Shield Bash Bracers (PH Name)
        • New Legendary Bracers
          • When your Shield Bash hits 3 or less enemies its damage is increased by 300-400% and 50% of the Wrath cost is refunded
      • Slash Belt (PH Name)
        • Omnislash
          • Slash attacks in all directions
    • Demon Hunter
      • Gauntlets of the Rain
        • New Legendary Gloves
          • While Rain of Vengeance is active you take 30-40% reduced damage
      • Natalya's Vengeance
        • Has been redesigned
          • (4) Set Bonus
            • The cooldown of Rain of Vengeance is reduced by 1 second every time you cast a primary skill and by 2 seconds every time you cast a Hatred spender
          • (6) Set Bonus
            • New Set Bonus
              • Rain of Vengeance deals 800% increased damage
      • Unhallowed Essence
        • New Set
          • (2) Set Bonus
            • Your generators also generate 1 Discipline
          • (4) Set Bonus
            • Gain 40% damage reduction for 4 seconds if no enemy is within 10 yards of you
          • (6) Set Bonus
            • Your generators and Multishot deal 10% more damage for every point of Discipline you have
      • Cluckeye
        • Chicken weapon damage increased from 100% to 500%
        • Enemies hit by the Chicken are now confused for 2 seconds
        • You are probably also confused (amused?) by the fact that your bow, for some reason, shoots Chickens
    • Monk
      • Inna's Mantra
        • Has been redesigned
          • (2) Set Bonus
            • Increase the passive effect of your Mystic Ally and the base passive effect of your Mantra by 100%
          • (6) Set Bonus
            • New Set Bonus
              • Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do
      • Madstone
        • Bug Fixes
          • Fixed an issue that caused Exploding Palm to be applied after Seven-Sided Strike did damage
      • Raiment of a Thousand Storms
        • Has been redesigned
          • (2) Set Bonus
            • Your Spirit Generators have 25% increased attack speed and 500% increased damage
          • (4) Set Bonus
            • Increases the weapon damage of Dashing Strike to 5000%
          • (6) Set Bonus
            • Dashing Strike now spends 50 Spirit, but refunds a Charge when it does
      • New Monk Bracer (PH Name)
        • New Bracers
          • Your Spirit generators reduce your damage taken by 30-40% for 3 seconds
    • Witch Doctor
      • Little Man's Finger
        • New Legendary Ring
          • Gargantuan instead summons three smaller Gargantuans each more powerful than the original
      • Tiklandian Visage
        • Now displays a buff icon indicating the duration of the Horrify effect
      • Zunimassa's Haunt
        • New Set Bonus
          • (6) Set Bonus
            • Enemies hit by your Mana spenders take 100% more damage from your pets for 4 seconds
      • Zunimassa's Legs
        • New Legendary Pants
          • Summon a Fetish Sycophant when you hit with a Mana spender
    • Wizard
      • Delsere's Magnum Opus
        • New Set
          • (2) Set Bonus
            • Casting Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile or Shock Pulse reduces the cooldown of your Slow Time by 1 second
          • (4) Set Bonus
            • Enemies affected by your Slow Time take 1250% weapon damage every second
              • This damage type will be determined by your highest equipped +% Elemental Damage
          • (6) Set Bonus
            • Enemies affected by your Slow Time take 500% more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse
      • Firebird's Finery
        • Has been redesigned
          • (2) Set Bonus
            • When you die, a meteor falls from the sky and revives you. This effect has a 300 second cooldown
            • Bug Fixes
              • Fixed an issue that prevented the cooldown debuff from being removed on death
          • (4) Set Bonus
            • Your Fire Signature Spells cause up to 3 enemies to explode, dealing 250% weapon damage as Fire to enemies within 10 yards
      • Halo of Arlyse
        • Bug Fixes
          • Fixed an issue that could sometimes cause Ice Armor - Crystalize stacks to fall off with this item equipped
      • Meteor Boots (PH Name)
        • New Legendary Boots
          • Increases the damage of Meteor by 100%
          • Increases the damage of Meteor by 300-400% when it hits 3 or less enemies
      • Ranslor's Folly
        • New Legendary Bracers
          • Energy Twister Periodically pulls in enemies within 30 yards
      • Tal Rasha's Elements
        • Has been redesigned
          • (2) Set Bonus
            • Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Meteor of the same damage type to fall from the sky. There is an 8 second cooldown for each damage type
              • Now uses the Molten Impact rune when triggered by Fire damage
              • Can no longer be triggered by hitting a destructible object
          • (4) Set Bonus
            • Attacks increase your resistance to that element by 100% for 6 seconds
          • (6) Set Bonus
            • Attacks increase your damage by 75% for 3 seconds. Arcane, Cold, Fire, and Lightning attacks each add one stack (maximum of 4). Adding a stack refreshes the duration
      • Slow Time Hat (PH Name)
        • New Wizard Hat
          • Slow Time gains the effect of every rune
      • Gesture of Orpheus
        • Can now roll with +% Arcane, Cold, Fire or Lightning damage instead of just Arcane
    • Several existing class-specific Legendary items have been updated to include a unique Legendary power
      • Note: Existing items will not be affected by the following changes. Only new versions of the items will roll with the added Legendary power.
      • Barbarian
        • Skull Grasp
          • Legendary Power Added
            • Increases the damage of Whirlwind by 400-450% weapon damage
      • Crusader
        • Ivory Tower
          • Legendary Power Added
            • Blocks release forward a Fires of Heaven
      • Demon Hunter
        • Dead Man's Legacy
          • Legendary power added
            • Multishot hits enemies who are below 50-60% health twice
  • Bug Fixes
    • Fixed an issue that would sometimes prevent Account Bound Legendary item names from being faded out for players who were not eligible to loot them
    • Bonus Armor now properly rolls at an increased value on Ancient items

Return to Top

ACHIEVEMENTS

  • Packs of Champion Archers in Westmarch now spawn as Revenant Archers instead of Skeletal Archers
  • The drop chance of Rakanishu's Blade has been increased
  • Increased the spawn chance of several extremely rare unique monsters in Act V

Return to Top

ADVENTURE MODE

  • Areas in which Keywardens are located now have a boss icon on the Waypoint map
    • The icon will indicate whether or not the Keywarden has been killed
    • This is only for level 60+ games
  • Act II
    • Ancient Waterway
      • New bounties have been added for the Eastern and Western channels
      • Eastern and Western channels now each have two levels
    • Waypoints
      • New Waypoint added
        • Ancient Waterway
      • Dahlgur Oasis waypoint has been moved down slightly
  • Nephalem Rifts
    • Slightly increased the chance for a couple of extremely rare Nephalem Rift maps to spawn
    • Several new Nephalem Rift maps have been added based on the following zones:
      • Festering Woods
      • Fields of Misery
      • Fields of Slaughter
      • Stinging Winds
  • Bug Fixes
    • Fixed an issue that prevented players who paid a Rift Keystone to enter the Greater Rift from being able to obtain an upgraded Rift Keystone if they were not in the game when the quest advanced to the "Talk to Orek in town" step

Return to Top

CRAFTING

  • When crafting gems and items the entire quantity will now be crafted at once

Return to Top

MONSTERS

  • Rift Guardians
    • Blighter
      • Has been given two new attacks
  • Armored Destroyer
    • The warning time before an Armored Destroyer lands has been significantly increased
    • Armored Destroyer impacts will now knock players away from the landing zone
  • The Merciless Witch (Uber Maghda)
    • Removed enrage timer
    • Reduced the maximum time she can be shielded to 15 seconds
    • Butterfly projectile speed reduced
    • Butterfly projectile duration reduced
  • Nekarat the Keywarden
    • Has been moved from Silver Spire Level 1 to Gardens of Hope 2nd Tier
  • Realmwalker
    • Fixed an issue preventing the portal to the Realm of the Banished from being visible before the Realmwalker was killed
  • Savage Beast
    • Maximum Charge range has been reduced
  • The Skeleton King
    • Will now drop the improved version of Leoric's Crown the first time he has been killed by a hero
  • The Soul of Evil (Uber Diablo)
    • LIghtning breath now targets the closest enemy
    • Mirror image damage has been increased
    • Bone cages now damage you
  • Succubus
    • Bloodstar
      • Removed the armor debuff from this attack
      • The projectiles now move at random speeds
    • Leap cooldown has been reduced
  • Treasure Goblins
    • Three new Treasure Goblins have been added to the game
      • The Insufferable Miscreant, the Gelatinous Sire, and the Gilded Baron
      • The new Treasure Goblins can only be found in Adventure Mode

Return to Top

USER INTERFACE

  • You now must now confirm deletion of a Seasonal item in your mailbox
  • Rift Guardians' positions now always show on the map or minimap regardless of your distance from them
  • The Social Button now opens the Friends list by default, but will remember what was last viewed and will navigate to that screen the next time it's opened

11
Diablo 3: Reaper of Souls / Patch 2.2 - Første kig (Datamining)
« Dato: Februar 26, 2015, 01:01:46 am »
Patch 2.2  - Første kig (Datamining)

Idag kom den første opdatering omkring data mining af Patch 2.2 som ligger klar til PTR inden længe. Data mining er en gennemgan af den data der ligger i opdateringen og den sammenlines så med eksisterende for at finde forskelle. Det giver typisk en tidlig indentikation om hvor spillet er på vej hen med den nye patch.
Der er flere ting at bidemærke i en denne patch som ikke er blevet nævnt endnu

Barbarian
En af dem er ændringerne til Barbarian sættet Immortal King, ved udgivelsen af Patch 2.0 gjorde Blizzard det nemlig klart at de ikke ønskede perma-ultima form længere (permanent Wrath of the Berserker og permanent Archon) og de har tidligere givet udtryk for vilje til at ændre på Akkhan sættet til Crusader af samme grund.
Men noget tyder på at den 6-sæt bonussen til Immortal King netop gør det muligt at holde Wrath of the Berserker oppe i meget længere tid. Den er nemlig sat til at give +0,25 sekunder per gang Ancients skader. Taget i betragtning af at der er 3 af dem og deres attack speed fra base er 1,25 så er der altså hurtigt ekstra sekunder at hente - bare spørg en hver Witch Doctor som har en Starmetal Kukri.

Apropos Barbarian så lader det til at deres nye set Wrath of Wastes holder fast på kun at være til 2-hånds, hvorfor og hvordan det kommer til at spille sig ud til slut må vi vente med at se.
Og derudover kommer der endelig en Passiv til denne klasse også som giver et ekstra liv.

Wizard
Wizard får også et nyt set som bliver fuldstændig som ventet, ændringerne til Tal Rasha derimod er helt anderledes end mange havde ventet, og nogen vil nok mene det er for lidt. Der kommer en +75% damage fra all spells per element som kan stackes til 300% samlet. Mange vil dog nok mene at dette er alt for lidt fordi at quad-spec'et i forvejen lider af mangel på elemental damage. Hvor almindelige builds typisk har omkring 80% ekstra skade fra alle hoved skills, kan quad stadig kun få 20% af hver. Tilgengæld er der kommet en fordobling af resistances men hvor stor betydning det vil få er lidt svært at sige endnu.
der er dog spor efter et item som vil fordoble damage fra Meteor, så der kan være en chance endnu.

Monk
Monk sættet Raminent of a Thousands Storms får en lille upgrading der byder på 5000% weapon damage i stedet for de kun 3000% fra Dashing Strik. Samtidig kommer den til at give boost til alle generatorer og laver Dashing Strike om til en spirit spender, og om det skal være for at lave en anden begrænsning end tid på den eller hvad der ligger til grund for det er svært at sige. I al fald blivermonk endnu mere mobil ala Barbarians Raekor sæt.

Witch Doctor
Witch Doctors med fokus på pets får også en lille buff med den nye Zunimassa bonus, der fordobler skade fra pets, når man rammer dem med mana spenders. Om Wormwood stavens Lucust Swarrm vil tælle her er uvist, men der kommer nok et par ændringer her hos de kære pet doctorer. Krydser også fingre for at de +100% pet damage bliver betragtet som debuff hos fjender og ikke tæller med i bonussen fra eksempelvis Mask of Jeram. Udover det øges chancen også på deres passiv Fetish Sycophants, men der er ingen forlydninger om at de ændrer damage element endnu desværre.

Mere interessant omkring Witch Doctor så er der lagt op til et item som gør det modsatte af Tall Mans Finger for Gargantuan. I stedet for en stor kommer der 3 små som alle er mere kraftfuld en den originale store.
Om det kan konkurrer mod Jade-doctor må tiden vise.

Demon Hunter
Demon Hunters nye sæt bygger som bekendt omkring Multishot og forholdet til Disciplin. Men det mest interessante her at spore er at sættet får generatorer til at generer Disciplin, noget mange nok troede var blevet fjernet efter ændringen af Nightstalker for at forhindrer perma-smoke. Det er hvertfald meget sandsynligt at folk vil ty til denne bonus for at få mere disclplin til at holde Smoke Screen oppe. Der er god chance for at dette sæt faktisk vil overgå Marauder's som top end.

Demon Hunters Natalya's Vengeance set får en bonus på 800% mere damage til Rain of Vengeance, om det er nok til at få folk til at klage over at den skader for lidt er svært at forudsige lige, men det er stor forøgelse af en skill som allerede gør 1500%.

Game Modes
En af det mest interessante ting der nok kommer frem for alle dog er de såkaldte Cursed Realms. Der vides ikke meget om dem på nuværende tidspunkt men vi forventer at se et indlæg på Blizzard Diablo 3 sider som fortæller mere i detaljer om hvad det går ud på.

Hvad vi dog kan læse ud fra dataminingen er at det er tiltænkt at være en ny form for test kamp ligesom Greater Rifts. Men i disse Cursed Realms er der visse ting som er sat ud af spil; Skills og items er fjernet, du kan ikke have pets eller followers og healing er undertrykt (dvs. ikke eksisterende). Istedet skal du samle nogle små glas op og mens monstre laver det urimeligt svært for dig på forskellige måder alt efter hvilken realm du er i.

I en Cursed Realm vil der hele tiden være eksplosioner bagved dig så du kan kun gå fremad i banen, en anden vil lyn slå ned og få monstre til at eksplodrer som ved Molten, en tredje vil monstre ligge Arcane Sentrys når de dør og en anden variant vil de bruge Frost Nova når du kommer nær. I en anden slags skal du undgå Thunderstorm og så varierer din movement speed hele tiden eller du får 5 charges med teleport hver 5. sekund.

Hvad dette munder ud i at blive skal nok være interessant, isør for mange af dem som savner noget andet og alternativt at lave.

Mikro-køb
Før annonceringen af Patch 2.2 næsten fik vi at vide at en funktion som var at finde i dataminingen vil være slået fra, og det viser sig at være små køb man kan gøre med en enhed kaldet Platinum.

Det lader til at bliver muligt at købe ekstra Stash plads, om det betyder mere end de 5 standard er ikke til at sige endnu, for selvom det også er muligt at købe ekstra character pladser, så skal man huske at Deluxe versionen af Reaper of Souls kom med ekstra pladser.
Der er nemlig også mulighed for at købe Crusader via denne metode. Men vi krydser fingrer for at det endelig kan betyde en udvidelse af stash og og flere characters på ens account.

Platinum kan dog tjenes i spillet, du vil få tildelt Platinum for at dræbe en boss i spillet hver dag, enten en i løbet af Story eller en Rift Guardian, du kan også få for at dræbe den første Treasure Goblin hver dag, eller bare den første Bounty. Om de stackes og hvor meget de giver kommer der nok først rigtig svar på sidst på PTR da der nok er megen justering omkring det, men det betyder altså introduktionen af "Daglig gøremål" i Diablo 3 - igen noget som Blizzard tidligere har sagt de ikke var interesseret i.

Af andre ting som kan købes med Platinum synes at både portrætter, en plys bjørn, et dyr til at følge en, flere vinge designs og vist også banner art.

Og ja Platinum kan også købes for rigtige penge - men indvirkningen af dette ser vi først når det endelig rammer vores server, jeg krydser i al fald fingre for at det kommer her da jeg tror det er gavnligt for spillet og for profit. hvem vil ikke gerne have lidt ekstra lir i spillet?? og betyder det flere pladser ved jeg at mange er villige til at hive penge op af lommen.

Så hvad synes du? er du spændt på patchen og hvad ser du mest frem til af ændringer? Giv os dit indtryk af denne patch :) 

Hele datamining tråden kan læses herunder:
PTR Patch 2.2 Datamined!

12
Build Guides / Seismic Slam Barbarian 2.1.2
« Dato: Februar 16, 2015, 05:08:24 am »
[size=12ptSeismic Slam Barbarian 2.1.2[/size]
Igen et hyggeligt og anderledes build til at tumle rundt og smadre T6 rifts. Dette build bygger omkring den lækre skill Seismic Slam som mange slet ikke tænker så meget over, og er i stand til at producerer massive crits da weapon damage fra skill'en er over 700%.

så gør klar til at buldre og smadrer jorden under alle og send dem skælvende mod himlen :D

Skills
Her er et bredt udvalg, men jeg vil koncentrere mig om at nævne de vigtigste hoved skills.

Aktive skills
Skill 1:
Seismic Slam vores hoved skill. Her er primært 2 runer at vælge imellem som bestemmer dit element. Shattered Ground som er spam runen eller Permafrost som er CC varianten. De andre varianter virker også men effekten er ringere.

Skill 2:
Call of the Ancients en anden fantastisk skill som tjener 2 formål. 1 at holde monstre, 2 at skade endnu mere. Her er lidt variation, da du kan vælge enten at matche element med Seismic Slam eller bruge Ancient's Fury. Sidst nævnte vil give dig masse af Fury til at smadre Seismic slam af nærmest ustoppeligt uanset rune.

Skill 3:
Battle Rage - Marauder's Rage er det eneste rigtige valg. Denne skill sørger for at du critter oftere og rammer for mere damage.

Skill 4:
Wrath of the Berserker Insanity er den bedste rune du kan får her, men alle er som sådan gode bud.

Resterende skills:

Uden Ancient's Fury
Hvis du fravælger at bruge Ancients til at lave Fury for dig, så er War Cry og Threatening Shout bedste alternativer til de sidste 2 for at kunne booste din Fury mængde. Derudover kan både Furious Charge og Overpower - momentum lave mere Fury, men de har begge en svaghed i at du kommer til at flytte dig uhensigtsmæssigt. I andre elementer end Fire kan det være nødvendigt.

Med Ancients Fury
Her er der et utal af muligheder, War Cry giver et godt defensivt boost til dig og et evt. hold, Overpower - Killing Spree kan give ekstra crit chance. Bare undgå skills som kræver du skal tæt på og led efter noget boost i stedet af den ene eller anden art. Ignore Pain er et godt valg hvis du vil have mere beskyttelse mod ting som is/jailer/arcane sentries og andre trælse ting.

Passive skills
Rampage en af de fedeste og bedste skills til Barbarian - mere damage og toughness. Den eneste jeg vil sige er krævet.

Boon of Bul-Kathos for mere/oftere Berserker hvilket altid er rart.

Superstition hvis du synes du mangler toughness er denne absolut et kig værd.

Tough as Nails et andet solidt valg til at boost toughness, for få personer vil Nerves of Steel give et større boost så tjek efter hvis du mangler.

Ruthless for den ekstra skade når de er ved at dø så du kan komme videre før.

Bloodthirst da du konstant vil bruge Fury er dette en god skill til at få healing. Men med rette spillestil skulle du ikke tage damage.

Uden Ancient's Fury
Kører du uden Ancients Fury runen på Call of the Ancients så skal du bruge følgende 2 passiver:
Unforgiving som stopper degeneration af Fury og giver dig 2 Fury per sekund.

Animosity for ekstra Fury og de 10% ekstra hver gang du generer - det gælder både passivt og fra skills.

Med Ancient's Fury
Berserker Rage +25% damage næsten konstant, dine ancients vil genere overflod af Fury til dig så du bør have denne aktiv konstant.

Der er andre passiver at overveje men dette er de primære som jeg vil fremhæve.

Items
Buildet her kræver faktisk ret få specielle items. Et våben og et sæt bestående af 4 dele, ekstra creme kommer i form af bracers og måske et sæt mere, og ellers en armor hvis du kører Fire element.

Våben
Fury of the Vanished Peak som bare er Seismic Slam våbnet. Gå efter høj Damage alt efter hvad der giver mest af +damage og +damage% selvfølgelig helst begge og så en masse strength.
Jo højere og bedre Seismic Slam bonusser jo bedre selvfølgelig. Attack Speed er okay men betyder du bruger mere Fury. Socket med Emerald.

Armor
Immortal King Du skal have 4-sæt bonussen, til det har du følgende muligheder:
Helm
Chest
Gloves
Belt
Boots
Så find/vælg 4 der passer med resten af dine items.

Alternativer til disse slots:
Chest Cindercoat som er absolut det bedste valg vil du vil spamme amok og for mest damage.
Tal Rasha's Relentless Pursuit bedste armor til hvis du vil boost dine ancients, men utrolig svær at få da den næsten altid ruller int nu. Andet minus er at Attack Speed dræner Fury, men det behøver ikke at være et problem.

Gloves Tasker og Theo som er bedste og eneste upgrade du egentlig behøver til dine Ancients. Øger også din Fury generation med 40-50% hvis du bruger Ancients som generator ellers er det +40-50% damage bare. For damage vinder disse handsker helt klart.

Helm Andriels Visage er den bedste damage hjelm du kan få. Hvis du skal have Attack Speed et sted, så er her mit bedste forslag men kan jo rulles til crit chance hvis ikke bedre muligheder byder sig på den. Den ekstra Fire Damage taken burde ikke være et problem for dig.
Leoric's Crown er valget hvis du absolut ikke vil vente for længe på at din Berserker eller måske endda generator skills er klar, de 25% mulige cooldown reduction at få i denne hjelm er rigtig godt i mange sammenhænge.

Resterende items

Bracers Strongarm Bracers er de eneste som du bør overveje. Seismic Slam laver knock-up hvilket også tæller som knockback så du vil konstant få buff fra disse.

De sidste slots er helt op til dig, find det der giver dig bedst, du kan satse på Aughild's hvis du vil have ekstra Elite damage men det koster dig et Immortal King item.

Affixes
Affixes du skal gå efter er ret simpelt Strength alle de steder du kan, crit chance hvor muligt og så ellers resistance da det er hvad der holder dine ancients i live. Støvler og hjelm vil du have Seismic Damage, mens bryst og skuldre er kilder til Ancients Damage, men det er ikke det vigtigste. Kan du få ressource cost eller cooldown reduction på skuldre er eller handsker så er det godt, men ikke livsnødvendigt - hjælper dog godt hvis du ikke har Ancients Fury.
Handsker skal have crit chance og crit damage som hovedpunkt.

Ringe Stone of Jordan og Ring of Royal Grandeur med socket og crit chance er det bedste du kan få, crit damage er også fint. Rul main stat på SoJ og Life on Hit på RoRG hvis deres random er brugbar og du vil forbedre dem.

Amulet skal bare have crit damage, socket, crit chance, elemental damage eller strength med først nævnte som højeste prioritet.

Legendary Gems
Der er flere gems som egner sig, så det er lidt efter dit valg af element men her er dem der egner sig bedst

Zei's stone of Vengeance er din primære gem, Seismic Slams rækkevidde er godt 50 yards så du kan lige præcis udnytte den yderste bonus her.

Bane of the Powerful er et godt boost til din damage efter første elite, og bonus mod elites ved rank 25 er en af hovedgrundene til den gems popularitet.

Teaguk er absolut brugbar, men kan være træls og langsommelig at få igang. Men den er den største ekstra bonus til damage du kan få udover Zei.

Bane of the Trapped til hvis du kører cold, bare husk at du skal ramme inden for 1 sekund efter sidste slag - din CC effekt er ikke længere end det.

Gem of Efficacious Toxin Auto damage og et boost til den damage du gør. Den er bedre end Pain Enhancer her hvis du vil have damage over tid eller ikke vil bøvle med Teaguk og ikke har bruger cold.

Enforcer hvis du vil have Ancients til at slå hårdere. På fire ancients er dette næsten +100% weapon damage til dem allerede fra rank 0.

Paragon Points
Core
Max Movement Speed og derefter bare Strength. Bruger du ikke Ancient's Fury så max Fury også for jo mere du har i beholderen jo lettere er det at holde dig igang.

Offense
Crit Damage og Crit Chance efter behov, Cooldown Reduction efter behov og Attack Speed sidst.

Defensive
Max All Resist først, Life Regen og Armor efter behov og ellers Life. Life regen er en af dine bedste kilder til healing.

Utillity
Max Ressource Cost først og derefter Area Damage så vidt muligt. Life on Hit er godt hvis det kniber med overlevelsen men de andre har den bedste effekt på buildet.

Eventuel follower
Jeg foretrækker Templar for hans regen skill og ekstra Fury hvis du selv skal generere. og ellers passer han bare fint ind op ved Ancients. ekstra bonus er at han også bruger strength items så du kan lettere geare ham op end de andre.

Items
Jeg giver ham bare damage og udødelig, vil du lave stun effekter er det absolut muligt, men en Templar der har 1 mio dps i sig selv er nu også ganske brugbart.

Spillestil
Kunsten er at spille lidt som ranged class. Drag fordel af at Seismic Slam har en lang rækkevidde så du kan opnå største bonus på Zei's Stone - de 30% er mærkbare hvis du får den så højt op. Udover det undgår du selv slag således, så lad dine Ancients tanke for dig og holde monstre på afstand.

Ellers er det bare om at tage din hammer og så svinge den så hårdt du kan ned i jorden og se alt flyve op i luften rundt om dig - oh joy!

13
Diablo 3: Reaper of Souls / Über Diablo - joke?
« Dato: Februar 05, 2015, 05:11:37 pm »
Jeg har hørt om denne joke med at skaberne af Diablo 3 slet ikke har styr på hvad der er i spillet fordi de slet ikke var klar over at der fandtes en über diablo under BlizzCon 2014.

Men så stødte jeg på klippet hvor det faktisk blev sagt - selvom det er svært helt at forstå hvad det er han siger så spørger han: Er der planer om at tilføje en über Diablo til spillet?

Diablo 3 Whats Next BlizzCon 2014 FULL VIDEO Day 1

Hvis den ikke finder det rigtige sted så hop frem til 41 min og 13 sek


Til info så blev über Diablo introduceret med Reaper of Souls og udvidelsen til level 70 hvor der kom et 4. portal ved Infernal Machines.

14
Information fra D3X / Dragonshard indtræder i D3X Crew
« Dato: Februar 05, 2015, 05:05:50 pm »
Dragonshard indtræder i D3X Crew

Så blev der plads til endnu en udvidelse i vores crew. Denne gang er det Dragonshard som har meldt sig og træder ind som hjælpe officer i crew.

Dragonshard kommer med en masse gode ideer og villighed til at hjælpe. Flere af jer har sikkert bemærket ham lure rundt omkring på siden.

Så vi ser her frem til en masse gode nye input.

15
Information fra D3X / Ravn725 indtræder som ny Officer
« Dato: Februar 02, 2015, 05:31:35 pm »
Ravn725 indtræder som ny Officer

Så udvider vi Officer stabben for klanens skyld i håbet om at lette presset for folk som gerne vil ind i klanen. I første omgang tilslutter Ravn725 staben og vil hjælpe folk ind i klanen da hans med hans store online tid er tilgængelig både tidligt og sent.

Vi håber det kan reducerer ventetiden for mange nye medlemmer og de af jer som vender tilbage igen når season 2 starter.

Af andre opgaver her på siden bliver der nok ikke det store - for som han selv siger: De bliver bare trætte af at høre på mig så ;D
Men prøv om I kan fange om online eller skriv i den velkendte tråd hvis I søger en invite.

Sider: [1] 2 3 4 5 6 ... 8