Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls

Patch 2.1.1 udgivet

<< < (3/5) > >>

Umberto:
Virker som nogle ok ændringer de har lavet på det meste, syntes dog når man læser rundt om på forums at det ikke lige var WD som havde det største behov for ændringer.
Må så håbe på at de tager de andre næste gang :)
Kan især godt lide ændringerne på kadala, så man slipper for at tømme sit inventory et par gange før man vinder en leg eller set item .

Pecenetra:

--- Citat fra: DreamWalker efter September 24, 2014, 12:07:30 pm ---
--- Citat fra: Pecenetra efter September 24, 2014, 11:41:02 am ---
--- Citat fra: Nemeton efter September 24, 2014, 11:11:02 am ---
--- Citat fra: GreatOne efter September 23, 2014, 08:45:08 pm ---
        The Gem of Efficacious Toxin poison DoT can now properly be applied by pet attacks


--- Afslutning på citat ---

Hmm gad vide hvordan det virker for sentries, de tæller jo som pets.

Kan et monster kun blive ramt af skaden en gang eller flere gange, og hvad med de 10% increased damage!

--- Afslutning på citat ---
Det er en 10 sekunders timer som bliver reset hver gang de rammes og gør fra rank 0 ca 100% weapon damge for hvert tick (0,5 sekunder), og så længe de 10 sekunder er på så tager de bare 10% ekstra skader. Det var også meningen at pets skulle kunne give den effekt - havde dog ikke bemærket det ikke virkede.

--- Afslutning på citat ---

Det store spørgsmål her er vel om hvorvidt dot'en bliver stacket, eller bare fornyet, ved et hit.
Læste lidt om Pain Enhancer gem'en og her fornyede den bare dot'en, hvor jeg lidt havde håbet på at den stackede skaden op.

--- Afslutning på citat ---
Ja, og det skulle denne også - de fleste DoT's kan ikke stackes medmindre andet er angivet (læs: firebird). Så kan man diskutere om det er så meget værd.


--- Citat fra: DreamWalker efter September 24, 2014, 12:02:34 pm ---
--- Citat fra: TruSSe efter September 24, 2014, 10:56:03 am ---Det har jo ikke noget med at det kun bliver nemmere.
I Grift er det ikke særligt smart at f.eks ghost og worms de pludselig forsvinder og måske ikke engang gider komme frem igen, når det hele drejer sig om tid.

--- Afslutning på citat ---

Its a part of the game, så må man bare lave en rift/grift mere og håbe på man ikke rammer sådanne mobs... Det kan godt være det er irriterende at de ikke kan ses på forhånd, men det var jo ens for alle... Nu de bare ligesom alle andre mobs, nemme at få øje på, og derved også nemme at dræbe... Så jo nemmere

--- Afslutning på citat ---
Synes nu ikke det var helt fair, men det er igen fordi at i min optik bør monstre være frygteløse og farlige, ikke kujonagtige og tarvelige. Der er ikke noget sjovt ved et monster som løber sin vej - det er mere en irritation, et monster er en som prøver at slå dig ihjel. Hvis "monsteret" i en gyserfilm hele tiden løb væk fra folkene så var det jo heller ikke særlig skræmmende...


--- Citat fra: Umberto efter September 24, 2014, 12:58:55 pm ---Virker som nogle ok ændringer de har lavet på det meste, syntes dog når man læser rundt om på forums at det ikke lige var WD som havde det største behov for ændringer.
Må så håbe på at de tager de andre næste gang :)
Kan især godt lide ændringerne på kadala, så man slipper for at tømme sit inventory et par gange før man vinder en leg eller set item .

--- Afslutning på citat ---
Derfor de fleste foretrækker at gamble i akt 1 - der er afstanden kortest. Det fortsætter de nok også med.
Men ja, håbede på at der snart kom noget fokus på melee istedet for kun pets, men det kommer vel snart....

Camelo:
Jeg kan kun bifalde orme-ændringen. Det var ganske enkelt umuligt for at mig at gøre noget fornuftigt ved dem allerede fra omkring grift lvl 24-25. De dukker op og hapser en i stykker, og så skal man vente på, at de gider dukke frem igen, hvis man lige er uopmærksom. Jeg synes slet ikke, de passer ind i grift-tankegangen, da det oftest kan tage op til fem gange så lang tid at dræbe dem i forhold til de fleste andre monster-typer.

DreamWalker:
@Pece, fairness - er et begreb som er blevet mere og mere almindeligt i computerspil, og noget blizzard har været med til at promovere i alle deres games, efterhånden som tiden gik.

I mine øjne ødelæggende... Er det fair at man i WoW var nogle af de første til at tage en boss ned, uden guides, uden hjælpende videoer. For så blizzard en måned senere nerfer hele lortet så alle kan lave det. Det måske fair for dem som ikke kunne opnå det samme, men det er da mindst lige så unfair at de få som faktisk kunne, skulle "spilde en masse tid" på det, når det alligevel bliver nerfet.
Så hvem skal man være fair over for ? og er det nødvendigt ? Hvorfor må der ikke være stor forskel på top og bund, hvorfor skal alt være lige opnåeligt for alle? Hvis man fjerner forskellene, ender det hele bare med at være ens, og man har ikke noget at arbejde sig op for/se op til.
Jeg er personligt ved at være træt af alt den balancering. Der er ikke noget fedt ved at være godt gearet længere, for det tager under 100 timer at komme op på samme niveau.
Nu må i ikke misforstå mig, jeg føler mig ikke elite eller noget, men føler da jeg ligger i den bedre ende af skalaen. Men alt denne balancering favoriserer helt klart bunden mere end toppen(generelt i de fleste spil, ikke kun i diablo).
Men livet er ikke fair, hvorfor skal de fleste spil så være det/blive det

Camelo:
Jeg er enig med dig det meste af vejen, DW. Men lige præcis de skide orme - det var ikke så meget det gjaldt fair/unfair for mig. Det var ganske enkelt blot et kæmpe irritationsmoment, der gjorde, at når jeg var så uheldig at få en rift eller grift med orme, så orkede jeg simpelthen ikke at tage dem færdige, da de nærmest umuliggjorde at gennemføre dem med den fart, jeg normalt kan.

Unfair eller ej, så var det noget, der gik direkte mod min spilleglæde, som ellers er ret høj i øjeblikket. Derudover er jeg som sagt enig med dig i, at vi godt kunne have undværet mange af de 'easyness'-ændringer, der er kommet.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version