Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls

Patch 2.1.1 udgivet

<< < (4/5) > >>

DreamWalker:
Ormene var også en af de mere generende, enig. Men følte nu ikke der var noget der skulle ændres, sådan var det bare, men kan godt se hvis de fjerner spilleglæde, så skal der kigges på det. Men at spøgelserne "løb/fløj" væk, det vel den egenskab spøgelser nu har, det kan man sku da ikke tage fra dem... og igen, hvor skulle en orm ellers komme fra, hvis ikke det var fra under jorden, og kunne sige det samme om de andre monstre.

Så kunne man have valgt at ormene bare heletiden skulle være "oppe" af jorden og ikke kunne flytte sig men det havde været lige så fjollet. Deres "skill" gav mening, da det var en orm

Camelo:
Orme er orme, ja ;D Og selvfølgelig skal de være under og over jorden.

Da man ikke havde Nephalem Rifts og Greater Rifts ignorerede jeg altid ormene, da jeg ikke fandt dem særligt underholdende at bruge tid på. I rifts er det lidt sværere, da der ofte vil være mange af dem i hvert level.

En anden løsning jeg ville have fundet bedre, var, at de markerede, hvor ormene er under jorden. De er jo som sådan ikke 'svære' men blot direkte irriterende og ødelæggende for en ellers flydende action-spiloplevelse, som D3 gerne skulle være. Det dér med, at man skal løbe nærmest hen over dem, før de kommer til syne, er ikke særlig sjovt.

Spøgelserne havde de ikke behøvet at ændre for min skyld. De er i en anden irritations-liga for mig.

Dr. Durden:
De har vist også ændret Goblin-appearence. Nu starter de med portalen åben.

Pecenetra:

--- Citat fra: Dr. Durden efter September 24, 2014, 06:07:05 pm ---De har vist også ændret Goblin-appearence. Nu starter de med portalen åben.

--- Afslutning på citat ---
det lagde jeg også mærke til - og de har fået et spiller ikon på minimap.. Det glemte de nok at skrive :-\

@DreamWalker jeg er ret enig med dig. Det er blevet til formeget pleasing af pøblen. Jeg har det fint nok med ikke at storme rundt på t6, men der er altid nogen der skal tude og beklage sig over det.
Men jeg mener stadig at man i monsterdesigns med hensyn til AI bør tage hensyn til hvad man kan være bekendt. Husker stadig spøgelsers irritation tilbage fra 1.0.8 når man mødte dem der og de konstant forsvandt i væggene og man som melee nytteløst jagtede dem. Samme med orme for de kom ud af det blå og bare åd dig, men du vidste nogenlunde at de var der. I en rifft sammenhæng som Camelo også skriver - så giver det bare ikke mening når det skal forestille at være en test om hvor meget du kan klare.
Jeg savner stadig den umulig sværhedsgrad der var over Inferno ved spillets udgivelse - men jeg savner ikke folks tuderi over det - der er lidt bøfhus over sagen :(

Dr. Durden:
Til gengæld! Shit hvor har de skruet voldsomt på Grifts trials i grupper. Når jeg spiller i public 4groups, får vi pludselig kun lvl 23-25 keys, hvor vi før fik 30-35 (og vi når stadig et godt stukke over wave 30).

Det er ret frustrerende, at skulle løbe igennem en grift eller to for at nå det rette lvl, når man spiller med nogen man ikke kender.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version