Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Reaper of Souls Q & A
Mike JezZ:
Jeg har selv diskuteret dette emne før, og vidst også på D3.com, men der har man holdningen, at det er svært at lave, fordi det er et 3D spil i stedet for 2D grafik.
Det kan jeg på en eller anden måde godt følge - og så alligevel ikke.
Hvis man byggede rummene som i kvadrater hvor de kunne kædes sammen som random, så kunne det sagtens lade sig gøre - og selvf. lave regler for hvad der kunne connectes med hinanden så man ikke får en cave blandet sammen med de de der tortur gange i Act 1.
Når jeg vader gennem kampagnen har jeg hele tiden følelsen "her har jeg været før", og det har man jo også.
Og jeg frygter at Blizzard ikke har tænkt sig at gøre noget ved det.
Pecenetra:
De valgte jo under udviklingen at alle udendørs arealer skulle være statiske mens indendørs var random. Og det er jo det problem vi har her, for de udendørs bruger man altså også meget tid i og så bliver de altså kedelige og trivielle.
Mike JezZ:
Det viser jo bare hvorfor D2 udviklingsholdet var bedre end D3 :P Endnu engang.
Jeg håber de en dag genovervejer det, selvom jeg tvivler. Lazy bastards!
Pecenetra:
Tror D2 holdets store fordel var nok nærmere at de ikke var forblændet af MMO-RPGs, men kun tænkte i A-RPG.
Mike JezZ:
Nu frygter jeg egentligt lidt fremtiden for mit Diablo forbrug igen... Frygter sgu at de statiske baner dræber det for mig igen :(
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version