Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Reaper of Souls Q & A
Pecenetra:
--- Citat fra: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 04:37:28 pm ---Tak for en god gennemgang :)
Hvis jeg leveler en helt ny toon, ville han ku klare bounty med en god Hellfire Ring og så på Torment?
Jeg forstår også på det, at man får bedre gear i Adventure Mode end kampagnen?
og sidst men ikke mindst - føles Adventure Mode som en feature, der er god nok som endgame? Her tænker jeg på om det i sidste ende kommer til at føles trivielt ligesom kampagnen, eller om der er nok variation i Adventure Mode til at man bliver hængende endgame?
--- Afslutning på citat ---
Ja, du kan sagtens starte en ny i adventure mode, nåede vist level ca 30 på 40 minutter der. Og kørte rent Torment, men Helfire Ring var nødvendig.
Det bedste du kan gøre er at finde en som har main stat, damage, life regen (LoH kan også gå) og så vitality eller all res. Så er det godt vi har mystic som kan perfektionere hvis det ikke helt vil ;)
Igen følger monstre jo nu dit level, så man kan bare køre løs - men du kommer til at mangle noget aoe hvis du starter andre steder end akt 1, men life regen i level 60 niveau kan holde dig rigtig godt i live uanset hvad du fumler rundt og laver :P
Om det er godt end-game kvalitet ved jeg nu ikke rigtigt, det er igen mere af det samme. Men den store fordel er helt klart at spillet drejer sig lidt mere om det som der er kernen - at tæske nogle monstre. Du ved også præcis hvad du skal og alle ved det - og man kæmper sammen om det.
Rifts er også sjove at udforske, men altså der går jo kun noget tid før man har set det hele. Men det er langt mere holdbart end Campaign og det er det vigtigste. Der mange som kommenterer på at det ikke høster alle muligheder der er for en masse end-game aktivitet men det går helt klart i den rigtige retning :)
Jeg mindes at quests og bounties gav ca samme reward i samme level, så det kan godt passe at det blot var muligheden for at hoppe til det sjove/gode der gjorde at det hele ligesom bare gik hurtigere. Jeg var jo ikke nød til lige at kæmpe mig igennem indtil byen eller løbe hele vejen op til Cathedral og så videre - jeg kunne tage derhen hvor monstrene var og så bare rykke dem rundt. Følte også en tættere density, der var flere monstre i områderne.
--- Citat fra: Steffenlikesmen efter Marts 03, 2014, 04:46:17 pm ---
--- Citat fra: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 04:44:45 pm ---Ok, mener bare at jeg har læst at XP/hour og potentielt gear/hour sku være højere i Adventure Mode.
Og også at der sku være legs der kun dropper i Adventure Mode
--- Afslutning på citat ---
Det er det jo også i princippet, når du ikke bruger tid på at høre de forskellige mennesker snakke og bla bla bla.. Plus bounties giver ekstra gold/xp, men legs som KUN dropper i adventure mode tror jeg næppe
--- Afslutning på citat ---
Der er materials som kun dropper i Adventure mode, f.eks denne:
http://eu.battle.net/d3/en/item/skull-of-raylend, som skal bruges til at lave Helm of Rule (level 70 udgave af Helm of Command - den med block chance). Den kan kun droppes af en boss som kommer i en bounty, er bounty der ikke så er bossen der ikke og så kan den altså ikke droppe.
Så det skulle ikke undre mig at der var andre ting som kun droppede af andre bosser på adventure mode. Bounty bosser er forresten helt unikke, og ikke nogen som ellers ses i områderne. Det kan sågar værre monstre typer fra en anden akt.
Mike JezZ:
Okay :)
Det er synd der ikke er så meget randomization af maps ligesom der var i D2.
Jeg kunne farme D2 områderne igen, og igen, og igen, og igen - fordi det ændrede sig så meget hver gang så det aldrig føltes som helt det samme igen.
Ville ønske de havde gjort noget mere ud af det i patch 2.0 eller i RoS.
Pecenetra:
Er ganske enig - de statiske kort bliver hurtigt trivielle - og så meget gider man heller ikke diverse huler.
Mike JezZ:
Jeg synes faktisk i 99% af tilfældene er banerne altid ens. I Fields of Misery, møder man altid ham der Hunter followeren til højre øverst hjørne. Når man kommer ud af den der spider cave, skal man altid løbe op mod venstre og over en bro, mapsne føles statiske og ikke randomized.
Og det tror jeg et eller andet sted alligevel gør en stor forskel i ens underbevidsthed.
Jeg spillede Diablo II til hudløshed i 10 år med mellemrum, men jeg har spillet Diablo III meget, meget kortere. Tror jeg sammenligt har spillet det i 100 timer over de 2 første år.
Jeg kan så mærke at patch 2.0 er sindssyg fed - det er fedt med nyt loot osv. Men jeg kan mærke, at de statiske områder begynder at give mig kvalme. Cathedralen er altid ens mere eller mindre, Fields of Misery er altid en stor rund ring hvor man går videre i øverste højre side altid.
Og det var det jeg håbede på at Adventure Mode ville fjerne den følelse.
Camelo:
--- Citat fra: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 05:09:45 pm ---Okay :)
Det er synd der ikke er så meget randomization af maps ligesom der var i D2.
Jeg kunne farme D2 områderne igen, og igen, og igen, og igen - fordi det ændrede sig så meget hver gang så det aldrig føltes som helt det samme igen.
Ville ønske de havde gjort noget mere ud af det i patch 2.0 eller i RoS.
--- Afslutning på citat ---
Ja, Blizzard har slet ikke ramt samme randomization, som var til stede i D2. Nu nævner jeg ofte D2:LoD som et forbillede for D3 på mange punkter, og lige præcis her, synes jeg, at der er meget mere plads til randomization på map-fronten. Der er ingen tvivl om, at der er gjort et stort nummer ud af random events, men giv da liiige den sidste tand med, så vi får 100% random maps. Jeg husker Durance of Hate level 2, som var noget af en labyrint. Til tider pisse-irriterende men med til at sikre en hvis replayability.
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version