D3X Øvrige > Off Topic

Pengeretur, hjælp!

<< < (3/16) > >>

MonsterPool:
Banger har ret.

Forstår ikke at de sendte en ny vare til reparation - når den er helt ny har du krav på at få den ombyttet til ny med det samme, ikke det reparations pis.

Tror helt sikkert godt at du kan få dine penge tilbage. Jeg fik mine penge tilbage på en bærbar sidste år, efter at den havde været til reparation i rimelig lang tid (mener det er over 30 dage) - så kan man nemlig kræve pengene igen, når der går urimelig lang tid. Så jeg brokkede mig max med og så fik jeg penge med det samme, hvilket var ret nice, da den var købt 1,5 år tidligere, så kunne jeg få 3 gange så meget ny computer for de samme penge.

Ingen tvivl om at du skal gå efter at få penge retur.

Swarms:

--- Citat fra: MonsterPool efter Februar 01, 2009, 11:29:24 am ---Banger har ret.

Forstår ikke at de sendte en ny vare til reparation - når den er helt ny har du krav på at få den ombyttet til ny med det samme, ikke det reparations pis.

Tror helt sikkert godt at du kan få dine penge tilbage. Jeg fik mine penge tilbage på en bærbar sidste år, efter at den havde været til reparation i rimelig lang tid (mener det er over 30 dage) - så kan man nemlig kræve pengene igen, når der går urimelig lang tid. Så jeg brokkede mig max med og så fik jeg penge med det samme, hvilket var ret nice, da den var købt 1,5 år tidligere, så kunne jeg få 3 gange så meget ny computer for de samme penge.

Ingen tvivl om at du skal gå efter at få penge retur.

--- Afslutning på citat ---

Ikke sandt, de har har som i Bangers link ret til at prøve at reparere den et par gange inden de skal ombytte til en ny.

SKT:
Hvis den kommer til rep en tredje gang har du ret til at få en ny uden beregning fra deres side.
Ja, hvis varen er under 14 dage gammel burde du have haft en ny, og ikke sent til rep, forstår jeg egentlig heller ikke rigtig.

Men afvent og se hvad de gør denne gang, kan være de ser på den og erklærer den defekt med det samme, så får du vel en ny. :)

MonsterPool:
Ja, læste det lige:

"Du kan ikke altid forlange en ny vare. Butikken kan afvise at bytte varen til en ny og i stedet tilbyde reparation, hvis

- butikken kan bevise, at det er billigere at reparere.
- dit krav om ombytning er urimeligt i den aktuelle situation"

Har bare altid fået ombyttet mine ting, da de altid har gået med til det - vil da også være billigere for dem i langt de fleste tilfælde. Desuden får man en ny garantiperiode når man får ombyttet, hvilket jo er en fordel.

Nilsson.:

--- Citat fra: SKT efter Februar 01, 2009, 12:39:42 pm ---Hvis den kommer til rep en tredje gang har du ret til at få en ny uden beregning fra deres side.
Ja, hvis varen er under 14 dage gammel burde du have haft en ny, og ikke sent til rep, forstår jeg egentlig heller ikke rigtig.

Men afvent og se hvad de gør denne gang, kan være de ser på den og erklærer den defekt med det samme, så får du vel en ny. :)

--- Afslutning på citat ---

Problemet er at jeg ikke vil have en ny vare, der har været fejl på en utrolig stor procent del af deres nye computere, og jeg gider ik ende i det samme lort en gang til..

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version