D3X Øvrige > Off Topic

Pengeretur, hjælp!

<< < (10/16) > >>

Skeeter:
måske det her kan hjælpe?



jeg skimmede også lige det her

Camelo:
Som MP siger, har jeg haft held med noget lignende engang. Det var ikke en bærbar men et DiNovo Edge-tastatur.

Jeg ordnede det hele over mail, da jeg på denne måde kunne smide en masse samlede paragraffer efter dem og samtidig lyde som en, der har forstand på det ;)

Headbanger:
MP har ret. Som jeg også har anbefalet tidligere i tråden, så læs lidt på forbrug.dk, og vær klar til at fortælle dem at du faktisk kender til købeloven, og henvis til konkrete regler.

Men en helt anden ting, når du ringer til et callcenter, så skal du ALDRIG "skrue bissen på". Hvis du taler roligt og fattet, og ellers har helt styr på dine fakta, så kommer du meget længere. Hvis fu øjeblikkeligt begynder at råbe og skrige, så vinder du ikke andet end supporterens antipati og modvilje.

MonsterPool:
Præcis banger. Hvis man sætter sig en smule ind i tingene og har styr på de regler og sager, der er relevant for ens problem, så vil man som oftest have en større viden end de fleste supportere, hvorved man står rigtig stærkt til at kunne argumentere for at få sine penge retur.

Camelo:
Helt rigtigt. Jeg snakkede med en gut fra Midtdata i sin tid. Han ville ikke give mig pengene tilbage for den defekte vare, som jeg ville få leveret en ny version af. De udskød leveringstiden, hvorfor jeg ikke ville have varen alligevel. Først da jeg diskede op med paragrafferne, fik jeg en kort mail tilbage; "Du vil have beløbet på din konto i løbet af 2-5 arbejdsdage". Forud for den mail havde vedkommende fortalt ditten og datten om, hvordan det stod i deres betingelser osv., at jeg ikke kunne annullere ordren. De skal bare lukke ass'en ;D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version