D3X Øvrige > Off Topic

Pengeretur, hjælp!

<< < (11/16) > >>

Skeeter:
Jeg citerer lige mig selv.

--- Citat fra: Skeeter efter Februar 02, 2009, 04:20:08 pm ---måske det her kan hjælpe?
jeg skimmede også lige det her

--- Afslutning på citat ---

Og skærer mig ud i pap.

http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/afgoerelser/computere/flere-reparationer/
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/5/

Headbanger:

--- Citat fra: Camelo efter Februar 02, 2009, 09:03:39 pm ---Helt rigtigt. Jeg snakkede med en gut fra Midtdata i sin tid. Han ville ikke give mig pengene tilbage for den defekte vare, som jeg ville få leveret en ny version af. De udskød leveringstiden, hvorfor jeg ikke ville have varen alligevel. Først da jeg diskede op med paragrafferne, fik jeg en kort mail tilbage; "Du vil have beløbet på din konto i løbet af 2-5 arbejdsdage". Forud for den mail havde vedkommende fortalt ditten og datten om, hvordan det stod i deres betingelser osv., at jeg ikke kunne annullere ordren. De skal bare lukke ass'en ;D

--- Afslutning på citat ---

Jeg har også selv dårlige erfaringer med Midt Data. De gutter fatter simpelthen bare ikke at, uanset hvad de skriver i deres betingelser, så kan forbrugeren aldrig være dårligere stillet end købeLOVEN...



--- Citat fra: Skeeter efter Februar 02, 2009, 09:04:25 pm ---Jeg citerer lige mig selv.

--- Citat fra: Skeeter efter Februar 02, 2009, 04:20:08 pm ---måske det her kan hjælpe?
jeg skimmede også lige det her

--- Afslutning på citat ---

Og skærer mig ud i pap.

http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/afgoerelser/computere/flere-reparationer/
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/5/


--- Afslutning på citat ---


Det nederste link smed jeg allerede på side 1 - men det er naturligvis druknet i Zlay3rs åndsforladte spam.

Zlay3r:

--- Citat fra: Headbanger efter Februar 02, 2009, 10:03:21 pm ---Det nederste link smed jeg allerede på side 1 - men det er naturligvis druknet i Zlay3rs åndsforladte spam.

--- Afslutning på citat ---

hov hov min info er mindst ligeså god som din intet spam i det.

men hvad er status på zepto'en noget nyt ?

Headbanger:

--- Citat fra: Zlay3r efter Februar 02, 2009, 10:21:07 pm ---hov hov min info er mindst ligeså god som din intet spam i det.

--- Afslutning på citat ---

Du er allerede blevet "proven wrong" flere gange i dette topic, så hold dig væk fra det.
Og at du spørger til status er et ret ynkeligt forsøg på at få dit post til at synes relevant for topic.
Stop hellere nu!

SKT:

--- Citat fra: Headbanger efter Februar 02, 2009, 06:20:28 pm ---MP har ret. Som jeg også har anbefalet tidligere i tråden, så læs lidt på forbrug.dk, og vær klar til at fortælle dem at du faktisk kender til købeloven, og henvis til konkrete regler.

Men en helt anden ting, når du ringer til et callcenter, så skal du ALDRIG "skrue bissen på". Hvis du taler roligt og fattet, og ellers har helt styr på dine fakta, så kommer du meget længere. Hvis fu øjeblikkeligt begynder at råbe og skrige, så vinder du ikke andet end supporterens antipati og modvilje.

--- Afslutning på citat ---

Kan jeg kun skrive under på. Arbejder selv i et callcenter, og du skal huske på at den person du taler med skal du overbevise om at du rent faktisk har haft en ret skidt oplevelse. Hvis du så vinder den persons medlidenhed, og det er noget han ikke selv kan beslutte, så er det han det skal "kæmpe" din sag.
Så hvis du mailer eller taler med en person, f.eks. en supporter, så skal du ikke begynde at hidse dig op eller være nedladende på nogen måde, så gør det blot det hele meget sværrere. Om du så får ret så kan behandlingstiden jo godt komme til at vare en del tid ;)

Så ja.. Bare vær flink mod den/dem du taler/mailer med, så er chancen langt større.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version