Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Die, maggot!"
- Andariel

Forfatter Emne: Patch 1.0.5: Monster Power Level  (Læst 10944 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gregorius

  • Indlæg: 390
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #15 Dato: Oktober 17, 2012, 04:40:05 pm »
0
Efter at have spillet lidt synes jeg mp3 er sværere end før patchen mht. hvor meget liv mobsne har. Det tager mig betydelig længere tid at få specielt elites ned nu, og kan slet ikke få treasure goblins ned mere.
Trail of Cinders nerfen har dog lidt at gøre med det ^^ (1500% var dælme også OP O.O). Kan også være RNG fucker med mine crits så det føles sværere, det er bare taget på gefühlen...
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2012, 04:54:35 pm af Gregorius »
control + w
Folk der har indrømmet at have trykket: 3

Offline Shred#2864

  • Indlæg: 117
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #16 Dato: Oktober 17, 2012, 05:01:51 pm »
0
Jeg har det præcist på samme måde, dem der sige ML 3 er det samme som før patch har vist fået noget galt i halsen :)

Det passer meget godt med skemaer, angående damage og lift

Offline Jandersen

  • Indlæg: 693
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andersen#1361
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #17 Dato: Oktober 17, 2012, 05:19:16 pm »
0
ting har helt klart mere liv på mp3 end før, men skaden er ca det samme imo.

ToC nerf vil jeg mene ikke var nødvendigt hvis du ser på barb/wiz, de er stadig langt over alle andre classes :)

Offline Gregorius

  • Indlæg: 390
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #18 Dato: Oktober 17, 2012, 05:36:23 pm »
0
ting har helt klart mere liv på mp3 end før, men skaden er ca det samme imo.

ToC nerf vil jeg mene ikke var nødvendigt hvis du ser på barb/wiz, de er stadig langt over alle andre classes :)
Du synes ikke at 1500% damage over 3 sekunder er for meget? Dengang jeg spillede på min wizard og så en spell der havde 35% chance for at kaste corpse explosion for 395% dmg syntes jeg det var meget, men det er jo næsten kun en fjerdedel af ToC, og der var endda kun 35% chance for det skete.

Min DH har vild skade, min wizard har elendig skade (tanky tanky build ^^). Selv da jeg stackede damage på min wizard kom jeg aldrig op på min DH. Jeg føler at DH har flere skills til at slippe væk, og derfor kan håndtere glass cannon buildet meget bedre end wizard.
control + w
Folk der har indrømmet at have trykket: 3

Offline Jandersen

  • Indlæg: 693
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Andersen#1361
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #19 Dato: Oktober 17, 2012, 06:33:23 pm »
0
ting har helt klart mere liv på mp3 end før, men skaden er ca det samme imo.

ToC nerf vil jeg mene ikke var nødvendigt hvis du ser på barb/wiz, de er stadig langt over alle andre classes :)
Du synes ikke at 1500% damage over 3 sekunder er for meget? Dengang jeg spillede på min wizard og så en spell der havde 35% chance for at kaste corpse explosion for 395% dmg syntes jeg det var meget, men det er jo næsten kun en fjerdedel af ToC, og der var endda kun 35% chance for det skete.

Min DH har vild skade, min wizard har elendig skade (tanky tanky build ^^). Selv da jeg stackede damage på min wizard kom jeg aldrig op på min DH. Jeg føler at DH har flere skills til at slippe væk, og derfor kan håndtere glass cannon buildet meget bedre end wizard.

En wiz med 80k laver mere skade end en DH med 180k dmg, hvordan kan det være fair?:) samme problem med barbs, de laver meget mere skade pga de har ting der laver "passiv" skade så som tornado fra sprint samtidig med de kan WW. en wiz har sine tornadoes som han kan spam samtidig med ham bruger explosion + storm armor. DH har 300% fra ToC + et attack de kan lave så derfor scaler de meget dårligere :)

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #20 Dato: Oktober 18, 2012, 12:47:27 am »
0
Var det ikke meningen at MP3 skulle svare til inferno 1.04? eller er det mig?

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #21 Dato: Oktober 18, 2012, 10:26:56 am »
0
Kan jeg overtale nogen til at linke til den mest detaljerede beskrivelse af ændringerne til 1.0.5?

Selv på act1 får jeg smæk i MP1 i forhold til jeg plejede at kunne pløje igennem i dårligt MF gear

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #22 Dato: Oktober 18, 2012, 12:35:49 pm »
0
Patch notes er her, Durden.
http://diablo3x.dk/index.php?topic=9997.0

Og så kan du læse om Monster Power levels her: http://diablo3x.dk/index.php?topic=9924.0

Men jo, Blizzard har sagt, at lvl 3 skulle svare til normalt 1.0.4-niveau. Det er vist ikke helt rigtigt. Det er jeg enig med dig i.
« Senest Redigeret: Oktober 18, 2012, 12:36:27 pm af Camelo »

Offline Gregorius

  • Indlæg: 390
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #23 Dato: Oktober 18, 2012, 12:44:11 pm »
0
Kan jeg overtale nogen til at linke til den mest detaljerede beskrivelse af ændringerne til 1.0.5?

Selv på act1 får jeg smæk i MP1 i forhold til jeg plejede at kunne pløje igennem i dårligt MF gear
Det er fordi når du sætter en MP level på, så bliver alle mobs til lvl 63. Akt 1 inferno er jo lvl 61 og akt 2 er 62, men når du sætter MP på, så bliver de lige bumpet op. Hvis du kunne farme akt 3, før så burde den være lettere på MP1, mens akt 1 selvfølgelig vil være meget sværere

EDIT: trykfejl
« Senest Redigeret: Oktober 18, 2012, 12:44:44 pm af Gregorius »
control + w
Folk der har indrømmet at have trykket: 3

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #24 Dato: Oktober 19, 2012, 09:34:57 am »
0
Kan jeg overtale nogen til at linke til den mest detaljerede beskrivelse af ændringerne til 1.0.5?

Selv på act1 får jeg smæk i MP1 i forhold til jeg plejede at kunne pløje igennem i dårligt MF gear
Det er fordi når du sætter en MP level på, så bliver alle mobs til lvl 63. Akt 1 inferno er jo lvl 61 og akt 2 er 62, men når du sætter MP på, så bliver de lige bumpet op. Hvis du kunne farme akt 3, før så burde den være lettere på MP1, mens akt 1 selvfølgelig vil være meget sværere

EDIT: trykfejl

Arh! SÅ MPx udsletter act-forskellen på inferno? Go' pointe!!

Hvordan fungerer den "effekt" de lettere sværhedsgrader?

Offline Gregorius

  • Indlæg: 390
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #25 Dato: Oktober 19, 2012, 04:35:10 pm »
0
Kan jeg overtale nogen til at linke til den mest detaljerede beskrivelse af ændringerne til 1.0.5?

Selv på act1 får jeg smæk i MP1 i forhold til jeg plejede at kunne pløje igennem i dårligt MF gear
Det er fordi når du sætter en MP level på, så bliver alle mobs til lvl 63. Akt 1 inferno er jo lvl 61 og akt 2 er 62, men når du sætter MP på, så bliver de lige bumpet op. Hvis du kunne farme akt 3, før så burde den være lettere på MP1, mens akt 1 selvfølgelig vil være meget sværere

EDIT: trykfejl

Arh! SÅ MPx udsletter act-forskellen på inferno? Go' pointe!!

Hvordan fungerer den "effekt" de lettere sværhedsgrader?
Jeps. Ret fedt at man kan farme alle akter med lige god drop %.

Det ved jeg faktisk ikke o_O gætter på det ikke virker sådan på normal, nm og hell
control + w
Folk der har indrømmet at have trykket: 3

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #26 Dato: Oktober 20, 2012, 10:55:32 am »
0
Er jeg den eneste, der oplever at 'reflect damage' er blevet meget ondere? Både på elites og main bosses...

Og kan I andre høre den melodi treasure goblins burde spille, når de er opdaget?

Offline Bulgur aka Rasmus

  • Indlæg: 1039
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #27 Dato: Oktober 20, 2012, 11:01:57 am »
0
Reflect er ond ja, jeg hører ingen goblin lyd og får Heller ikke notifikation om legendary drop på minimap

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #28 Dato: Oktober 20, 2012, 01:55:54 pm »
0
Eneste ændring jeg kan se på reflect damage er at den ikke kan dodges længere, hvilket igen underminere både monk og DH.. Noget der tyder på at de har sat mængden af damage returneret op også?

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Patch 1.0.5: Monster Power Level
« Svar #29 Dato: Oktober 20, 2012, 07:25:54 pm »
0
Ja, jeg synes den er bumpet lige højt nok. Jeg er træt af være nødsaget til kun at deale dmg, når jeg er i Daimond skin :/

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1189
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm