Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"You haven't failed, old man... You've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael..."
- Baal

Forfatter Emne: The Area Damage Argument Revisited  (Læst 1455 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline musen

  • Indlæg: 28
  • Køn: Mand
  • hardcore wow og diablo 3 gamer
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Sorte#2977
The Area Damage Argument Revisited
« Dato: September 19, 2014, 07:49:15 am »
0
 hey alle faldt lige over denne side på nettet.

http://d3domination.com/diablo-3-general/area-damage-argument-revisited/

ret nyttig  8)

Offline DreamWalker

  • Indlæg: 1493
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    dreamwalker#2175
Sv: The Area Damage Argument Revisited
« Svar #1 Dato: September 19, 2014, 12:49:32 pm »
0
det en fin simplificeret forklaring han kommer med, men måske en lille smule ud-dateret da den er skrevet i juli og september mød os på patch 2.1 hvor guld blev lidt mere betydeligt, og LOH blev lavet helt om.
Misforstå mig ikke, hvis jeg havde paragon point nok til at kunne smide i area dmg ud over LOH, vilel jeg da gøre det. Men som jeg ser det lige nu er LOH vigtigere for min Crusader
Venlig hilsen DreamWalker

Min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DreamWalker-2175/hero/93745

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: The Area Damage Argument Revisited
« Svar #2 Dato: September 19, 2014, 02:30:01 pm »
0
Area Damage er ganske godt, man skal bare huske at fastholde hvor godt det helt præcist er.

I starten var det proc coefficient styret hvilket førte til at mange forlod det, men det har de ændret så nu gælder det blot om at en gruppe af monstre skal stå forholdvis tæt.

Men man er nød til at huske at visse skills og effekter ikke kan give Area Damage, og hvis man bruger disse meget får man altså ikke noget ud af det.

Men ellers rangerer jeg også Area Damage nummer 2 under utillity når det kommer til paragon points, medmindre jeg faktisk har så meget LoH at overlevelse ikke er et problem.

Offline kvill

  • Indlæg: 350
  • Køn: Mand
  • Respect: +7
    • Vis profil
  • Battletag:
    kvill#2366
Sv: The Area Damage Argument Revisited
« Svar #3 Dato: September 22, 2014, 08:17:12 pm »
0
Var en interessant og meget enkelt skrevet artikel. Jeg skal da i hvert falde prøve at se hvor meget ekstra dam de giver i forholde til den healing jeg mister.

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 916
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm