0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
måske det her kan hjælpe?jeg skimmede også lige det her
Helt rigtigt. Jeg snakkede med en gut fra Midtdata i sin tid. Han ville ikke give mig pengene tilbage for den defekte vare, som jeg ville få leveret en ny version af. De udskød leveringstiden, hvorfor jeg ikke ville have varen alligevel. Først da jeg diskede op med paragrafferne, fik jeg en kort mail tilbage; "Du vil have beløbet på din konto i løbet af 2-5 arbejdsdage". Forud for den mail havde vedkommende fortalt ditten og datten om, hvordan det stod i deres betingelser osv., at jeg ikke kunne annullere ordren. De skal bare lukke ass'en
Jeg citerer lige mig selv.Citat fra: Skeeter efter Februar 02, 2009, 04:20:08 pmmåske det her kan hjælpe?jeg skimmede også lige det herOg skærer mig ud i pap.http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/afgoerelser/computere/flere-reparationer/http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/5/
Det nederste link smed jeg allerede på side 1 - men det er naturligvis druknet i Zlay3rs åndsforladte spam.
Du er så klog, Zlay3r.
hov hov min info er mindst ligeså god som din intet spam i det.
MP har ret. Som jeg også har anbefalet tidligere i tråden, så læs lidt på forbrug.dk, og vær klar til at fortælle dem at du faktisk kender til købeloven, og henvis til konkrete regler.Men en helt anden ting, når du ringer til et callcenter, så skal du ALDRIG "skrue bissen på". Hvis du taler roligt og fattet, og ellers har helt styr på dine fakta, så kommer du meget længere. Hvis fu øjeblikkeligt begynder at råbe og skrige, så vinder du ikke andet end supporterens antipati og modvilje.
Synes da man var barn, og havde problemer med dumme ekspedienter. Så hev man bare sin mor med til at brokke sig, så blev de lige pludselige meget mere medgørelige! Men Nillson, har måske interesse: http://www.comon.dk/news/zepto.er.paa.randen.af.konkurs_39541.htmlIhvertfald som motivator til at skynde sig at få dem overtalt.
Min PC fra Zepto skal også til rep. Hvis de nu teoretisk set gik konkurs, ville jeg så kunne få den repereret andre steder? Ikke nødvændigvis gratis, men bare i det hele taget?
Citat fra: Shorty efter Februar 02, 2009, 11:22:58 pmMin PC fra Zepto skal også til rep. Hvis de nu teoretisk set gik konkurs, ville jeg så kunne få den repereret andre steder? Ikke nødvændigvis gratis, men bare i det hele taget?Det var jo det der skete med Alfaview i sin tid, og der kunne forbrugerne ikke gøre en skid.