Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Emner - Camelo

Sider: 1 ... 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 ... 54
571
Off Topic / Sommertid done
« Dato: Oktober 30, 2010, 11:41:13 pm »
I morgen - søndag - er dagen, hvor vi alle bliver skænket en gratis time. Det er egentlig lidt sjovt at tænke på; 25 timer i et døgn.

Hvad vil I bruge denne 'ekstra' time på?

572
Diablo 3: Reaper of Souls / BlizzCon: Gem Levels
« Dato: Oktober 23, 2010, 10:29:58 pm »
Til BlizzCon er sløret nu blevet løftet for de forskellige levels, gems kan gennemgå. Der er tale om 14 levels - en hel del mere end de 5 levels i Diablo 2. Du kan se de forskellige levels herunder samt deres navne.

Klik på billedet for at se fuld størrelse.

573
Diablo 3: Reaper of Souls / BlizzCon: Skill Runes
« Dato: Oktober 22, 2010, 11:42:29 pm »
Vi har efterhånden kendt til Skill Runes i Diablo 3 i et stykke tid. Her til aften har vi dog fået meget mere syn for sagen, idet Diablo 3-panelet viste videoeksempler på Skill Runes' påvirkning af diverse skills. Se videoen herunder og bemærk især omkring 5:00, hvor Wizards Hydra skill bliver afprøvet med de forskellige runes, som bevirker, at Hydra bliver til henholdsvis Cold Hydra, Lightning Hydra, Arcane Hydra, Poison Hydra og endda en Firewall Hydra. Rigtig labert at se på! Desuden er der også information om de forskellige kvaliteter, Skill Runes eksisterer i.

Blizzcon 2010 Diablo 3 Gameplay Panel 04

574
Diablo 3: Reaper of Souls / BlizzCon: Officiel PvP-side online
« Dato: Oktober 22, 2010, 10:51:07 pm »
Efter afsløringen af PvP-systemet i Diablo 3, har Blizzard nu lagt en officiel PvP-side online på deres Diablo 3-side.
Du kan finde siden her: http://eu.blizzard.com/diablo3/world/systems/pvp.xml

575
Diablo 3: Reaper of Souls / BlizzCon: Traits
« Dato: Oktober 22, 2010, 10:30:42 pm »
Skills, attributes, items, Talisman... Og nu også Traits.
BlizzCon har indtil videre virkelig bidraget med mange oplysninger om, hvordan man lave forskellige character build. Traits er netop endnu et middel til at kunne specialisere din character, på præcis de måder, du ønsker.

Tidligere i Diablo 3's udviklingsfase blev vi præsenteret for en række skills. Her var både aktive og passive skills samlet i de dengang kendte skill trees. Dette ændres nu i kraft af indførslen af Traits, som er et system, der indeholder alle passive 'skills' - dog kategoriseres de ikke som skills, idet der er tale om en form for attributter, der booster nogle bestemte områder på din character. Er man f.eks. interesseret i en Frenzy Barbarian, har man mulighed for at lægge vægt på aspekter i Traits-systemet, der forstærker denne specialisering.
Traits-systemet er et direkte forsøg på at imødekomme manglen på muligheden for selv at bestemme, hvilke attributes man vil koncentrere sig om.

At dømme på præsentationen af Traits til BlizzCon, er det et forholdsvis nyt system, som udviklerne da også indrømmer, at de ønsker at tilpasse meget endnu. Eksempelvis tænker de på nuværende tidspunkt, at der er for mange Traits-muligheder. Desuden ønsker man ikke, at man skal få trait-points pr. level, idet udviklerne ønsker at sørge for, at Traits skal være noget specielt; noget man kan gå op i sjældnere end skills.

Kort sagt; aktive skills hører til i skill tree, mens Traits håndterer de mere passive aspekter - kald dem passive skills, hvis du vil. Disse forstærker bestemte områder af din character efter dit eget valg. Desuden er Traitsystemerne forskellige fra character til character og understøtter disses forskellige mulige specialiseringer.

Beklager den indviklede gennemgang, men indtil videre stammer oplysningerne udelukkende fra livefeed fra BlizzCon.

Vi opdaterer, så snart der foreligger mere konkret information.

576
Diablo 3: Reaper of Souls / BlizzCon: Talisman
« Dato: Oktober 22, 2010, 10:07:26 pm »
Til BlizzCon har Blizzard endelig løftet sløret for den mystiske Talisman. The Talismans funktion bliver noget så simpelt som at holde på dine charms. I Diablo 2 optog charms meget inventory-plads, hvilket er noget, Diablo 3-udviklerne virkelig har villet lave om på.

The Talismans funktion er derfor at gøre op med måden, charms fungerede på i Diablo 2. Her har man en dedikeret til alle sine charms, der derfor ikke optager plads i inventory.

Indledningsvis er det begrænset, hvor mange charms, The Talisman kan indeholde. Med tiden bliver dog plads til flere og flere charms i denne.

The Talisman og charms er i Diablo 3 meget attributorienteret, hvilket med sikkerhed skal forsøge at kompensere for, at attributes fordeles automatisk.

Vi opdaterer denne nyhed, når der er mere i sagen og eventuelt nogle billeder at vise af fænomenet.

577
Diablo 3: Reaper of Souls / BlizzCon er i gang
« Dato: Oktober 22, 2010, 10:43:08 am »
BlizzCon er skudt i gang. Desværre har vi ikke en reporter i Anaheim, men vi har en fotograf, som vi håber, vil sende nogle sprøde billeder hjem til os.
Nyhederne vil derfor stamme fra andre sites, der rapporterer fra 'over there'. Især diii.net vil være en af vores hovedkilder.

Ifølge netop diii.net er der endnu ikke nyt om Diablo 3. Selv ikke i den goodie bag de deltagende får til konferencen. Heri er der StarCraft- og WarCraft-relateret indhold, men ikke noget, der har relation til Diablo 3. Diii.net konstaterer dette og i øvrigt, at der ikke er nogen beta key med til titlen. Hvad man skal lægge i dette, er svært at sige. Måske Diablo 3 er længere væk, end vi tror og håber?

Vi vil holde dig opdateret løbende dagen igennem - det samme gælder for i morgen på BlizzCons anden og sidste dag.


578
PvM Guides / UT Smiter Guide
« Dato: Oktober 20, 2010, 04:07:37 pm »
Jeg vil i gang med en smiter, så jeg kan farme lidt torches. Jeg har efterhånden lidt fg, så jeg har råd til at købe lidt udstyr til ham. Men jeg har endnu ikke set en decideret guide til en UT Smiter her på siden. Kun nogle få tidbits hist og her. Jeg ved, at nogle enkelte herindefra allerede kører med smiters, så måske de kunne informere os andre om, hvordan de er bygget op item-mæssigt? :) Jeg har selv kun prøvet Zlay3rs (hvis det var Zlay3rs overhovedet) cheap version smiter.


579
Diablo 3: Reaper of Souls / Character Teaser Pics (6/6)
« Dato: Oktober 20, 2010, 12:30:33 am »
Det sjette teaser pic er nu ude og dermed er føljetonen med de seks billeder af characters overstået.
Det sidste billede viser Male Barbarian i arbejdstøjet. Således har vi nu billeder af Male Witch Doctor, Female Wizard, Female Barbarian, Female Witch Doctor, Male Wizard samt Male Barbarian i nye klæder. Næste stop er BlizzCon 2010!

Nedenfor kan du se alle de seks billeder.


Citat fra: Bashiok
Every Tuesday and Thursday leading up to BlizzCon on October 22 we'll be sharing a behing-the-scenes sneak peek at a gear set that will be featured in the playable demo at the event. Please enjoy!

9/30 Male witch doctor - http://twitpic.com/2tdu5f
10/5 Female wizard - http://twitpic.com/2ux5wa
10/7 Female barbarian - http://twitpic.com/2vhql8
10/12 Female witch doctor - http://twitpic.com/2xay0m
10/14 Male wizard - http://twitpic.com/2xlsfg
10/19 Male barbarian - http://twitpic.com/2z1sn9

580
Diablo 3: Reaper of Souls / Character Teaser Pics (5/6)
« Dato: Oktober 14, 2010, 11:24:33 pm »
I dag er det blevet tid til at se nærmere på male Wizard i udvalgt kluns og den gode troldmand har fået en høj hat på i dagens anledning. Det bliver spændende engang at se ham byde Diablo op til dans.


Citat fra: Bashiok
Every Tuesday and Thursday leading up to BlizzCon on October 22 we'll be sharing a behing-the-scenes sneak peek at a gear set that will be featured in the playable demo at the event. Please enjoy!

9/30 Male witch doctor - http://twitpic.com/2tdu5f
10/5 Female wizard - http://twitpic.com/2ux5wa
10/7 Female barbarian - http://twitpic.com/2vhql8
10/12 Female witch doctor - http://twitpic.com/2xay0m
10/14 Male wizard - http://twitpic.com/2xlsfg
10/19 Male barbarian -






581
I forlængelse af en fans spørgsmål om, hvorledes der vil være pentagrammer eller ej i Diablo 3, som det var tilfældet i Diablo og Diablo 2, fører til, at Bashiok afslører lidt om den størrelsesorden, som Diablo 3-universet opererer med.
Nedenfor kan du læse et citat fra Blizzards WoW-forum (WoW-folkene synes at være ret interesserede i Diablo 3 efterhånden), hvor han bemærker, at udviklingen i Diablo-universet fra Diablo 2 til Diablo 3, vil være forholdsvis stor. Han sammenligner udviklingen med den udvidelse, der fandt sted fra WarCraft 2 til WarCraft 3. Mange vil være enige om, at der her var tale om en ganske stor udvikling og udvidelse af universet, da der blev introduceret talløse nye karakterer, fraktioner og historiedrevne elementer.

Citat fra: Bashiok
I think that same sort of world-crafting can be seen between Warcraft II and Warcraft III. A big shift in focus to fleshing out a unique fantasy world and story.

Vi har noget stort i vente i Diablo 3, hvad angår omgivelserne, historien, stemningen, epicness og you name it. Læs hele indlægget nedenfor. Hvorvidt der størrelsesmæssigt er tale om et lige så stort univers i Diablo 3 som i WarCraft 3, er lidt uklart. Men klart skulle det stå, at der sker en udvikling, der er på højde med den, der fandt sted mellem WarCraft 2 og WarCraft 3.

Citat fra: Bashiok
A lot of what we do now and have been doing for the past... 8 or so years, around the Warcraft III and initial World of Warcraft development era, is putting a lot of effort into crafting unique worlds. Meaning that we put more effort into every aspect of the game world itself. Who is this secret organization? What is their history? What's their look? Do they have a specific accent? Do they have a symbol or mark that can identify them?

In the previous games I think there was a sense of "Oh it's a demon, Diablo, devil, Satan, satanism... pentagram!" and while certainly there are those influences, what we're creating now and have been creating for quite some time is evolving the game world and making something more complete. A complete world where every aspect is fully realized, maybe even if it doesn't show up in the game.

I think that same sort of world-crafting can be seen between Warcraft II and Warcraft III. A big shift in focus to fleshing out a unique fantasy world and story.

582
Der har været meget snak om det annoncerede max level 60 i Diablo 3. Denne gang har diskussionen bevæget sig helt over på Blizzards WoW-forum, hvor Bashiok bryder ind og forsvarer prioriteringen i Diablo 3.

Der leveres en ordentlig 'wall of text' i hans argumenteren, og meget af det har vi hørt før; at level 99 var et sindssygt højt level og at man skulle bruge alt alt for lang tid på at komme dertil. I sig selv var en level 99 character et symbol på, at man havde brugt tonsvis af timer på spillet, men ud over det, var der ikke en egentlig belønning for indsatsen.

Løsningen på dette skæve forhold er, ifølge Bashiok, achievements. Dette er tidligere blevet nævnt, men mest interessant er det i denne omgang at bide mærke i, hvilke former for achievements, Bashiok nævner.

Citat fra: Bashiok
Your e-peen showed you had a ton of time to play the game non-stop for months and months to reach an arbitrary cap which provided you no benefit. But guess what, achievements reach that same goal, and can actually have some meaning. What if after leveling 10 characters to 60 you get a unique item? Or dye color? Or title? Or glow? Or anything.

Achievements såsom farveændringer, titler og lignende kan vi godt blive enige om at kalde småkedelige. Dog bliver det interessant, idet han nævner, at et unique item kunne være en del af de planlagte achievements. På denne måde giver det pludselig mening for selve gennemspilningens værdi, at nå det, i Diablo 3, lavere max level.

Hvad synes I? Og hvad synes Gumle, vores eneste vinder af Hardcore Ladder EU gennem tiderne?

Nedenfor kan du læse resten af Bashioks indlæg.
Citat fra: Bashiok
Alright, let's get this going.

What does level 60 have to do with MMO's? Are you saying no RPG's or even action RPG's have proposed different level caps than 99? How about the original Diablo? The level cap was 50.

The entire reason to play Diablo II was not to hit a meaningless cap of 99 that took months and months of nonstop grinding.

It always was. Leveling was the least important part of Diablo II. Well, aside from gold. I'm sorry but even though you may have had fun grinding to 99 for absolutely no reason, we don't think it's a fun mechanic to encourage. Actually I take that back, there was a reason. Your e-peen showed you had a ton of time to play the game non-stop for months and months to reach an arbitrary cap which provided you no benefit. But guess what, achievements reach that same goal, and can actually have some meaning. What if after leveling 10 characters to 60 you get a unique item? Or dye color? Or title? Or glow? Or anything.

Diablo is about the items. Diablo has also historically had an end-game of essentially running the same bosses over and over to pull the loot-lever. That's something we intend to change.

Now, I will not argue that what you found fun was grinding to 99, but I will argue that what you were doing had any meaning beyond reaching a long-term goal that took a lot of time investment. Achieving level 99 was a status symbol that you played more than other people. Not that you were better, more skilled, or had some secret build (I will concede that doing so in HC invalidates some of this). It was simply a mark of time investment. And we'll have those. What that mark of time investment shouldn't be though is something that trickles down and messes with all of the sub systems that have to be paced along that leveling curve. Itemization, skill systems, runes, gems... you name it.

Quite right, although have you ever played to 99? Depending on which patch it was after, doing nothing but playing Diablo to hit 99 isn't far off. ;)

Ok let me take another stab at explaining...

Character levels are an extremely powerful reward system. They deliver a very clear and understandable system of character power increase to pretty much everyone, no matter their game experience. The issue with Diablo II is that those levels were devalued by picking a really high number no one would probably ever hit (of course they did). Because of that each level was less important, less powerful, and less impactful. This was offset somewhat by devaluing levels in the later game, but in any case it made each level less meaningful. Imagine there's a pie. A delicious pie of player power. You start to slice up that pie into the number of levels in the game. The more levels, the thinner the slice, the thinner the slice the less each slice means.

That's the main point, although there are many sub points that have great benefits. I've talked about this ad-nauseum on the battle.net forums which is why I think reading anything now gets to me a bit because it reminds me that no matter how I work not everyone is going to read what I've said before, and thus the endless cycle of re-repeating myself continues. ;)


583
Diablo 3: Reaper of Souls / Character Teaser Pics (4/6)
« Dato: Oktober 13, 2010, 07:46:53 pm »
Som nævnt tidligere vil Blizzard i ugerne op til BlizzCon vise eksempler på characters' udseende, når de bærer diverse items. I dag er det blevet Female Witch Doctors tur.

Citat fra: Bashiok
Every Tuesday and Thursday leading up to BlizzCon on October 22 we'll be sharing a behing-the-scenes sneak peek at a gear set that will be featured in the playable demo at the event. Please enjoy!

9/30 Male witch doctor - http://twitpic.com/2tdu5f
10/5 Female wizard - http://twitpic.com/2ux5wa
10/7 Female barbarian - http://twitpic.com/2vhql8
10/12 Female witch doctor - http://twitpic.com/2xay0m
10/14 Male wizard -
10/19 Male barbarian -






584
Information fra D3X / Diablo3x Nyhedsbrev Oktober 2010
« Dato: Oktober 12, 2010, 01:31:29 pm »
Kære bruger af Diablo3x.dk
BlizzCon står for døren og snart ved vi en del mere om Diablo 3, når Blizzards årlige spilkonference løber af stablen i weekenden fra d. 22. til 23. oktober. Der bliver lækkerier om mange af spillets facetter og ikke mindst bliver spillets femte og sidste spilbare karakter afsløret til konferencen.
Når dagen oprinder, dækker vi naturligvis situationen løbende på Diablo3x.dk i ord og ikke mindst i billeder; vi har nemlig vores helt egen fotograf til stede i Anaheim Convention Center til at dække begivenhederne.

Inden den spændende weekend er over os, vil vi i dette nyhedsbrev gerne opdatere sig på, hvad der har rørt sig den sidste måned i Diablo-verdenen; både hvad angår Diablo 3, Diablo 2 samt på Diablo3x.dk; herunder invitere dig til en årlig diablo3x.dk-begivenhed, som du kan læse mere om i slutningen af dette nyhedsbrev.

Diablo 3
Siden sidste nyhedsbrev i september er vi blevet en lille del klogere på nogle af mekanismerne i Diablo 3. Vi fik blandt andet en helt ny information at studere på Blizzards officielle Diablo 3-side dedikeret til 'health' - her optræder oplysninger om blandt andet potions' og health globes' rolle i den kommende stortitel.

Til spilkonferencen Gamescom i Köln løftede Blizzard sløret for endnu en feature i Diablo 3; Artisans. Disse NPC'er vil varetage rollen som bidragsydere i din jagt på gode items i Diablo 3, hvad angår crafting, socketing mm. Siden da kom der billeder af det første officielle craftede item i Diablo3, som du kan se her.

Du kan læse mere om Artisans på vores dertil dedikerede infoside.

Senere i september blev det afsløret, at der sammenlagt vil være omkring 700 forskellige skill-variationer i Diablo 3. Dette skyldes, at mange skills kan modificeres på forskellig vis ved hjælp af Runestones. Læs mere om dette enorme antal skillvariationer her. Hvordan antallet af skills kommer til at blive balanceret i forhold til det lave maximum level for characters - level 60 (se her) - er svært at spå om.

I dagene op til BlizzCon vil Blizzard desuden offentliggøre en række billeder af de forskellige characters iført forskellige armor typer. Indtil videre har vi bevidnet henholdsvis Female Wizard, Male Witch Doctor samt Female Barbarian vise sig frem i nye klude. Du kan følge med i udviklingen her.

Diablo 2
Ikke alt drejer sig om Diablo 3. Diablo 2 er stadig i live og i den grad populært, efter ladder blev nulstillet til reset d. 28. september. For første gang har en ladder sæson dermed varet kun seks måneder. Dette har skabt lidt forvirring omkring, hvad vi kan forvente, at en sæson varer i fremtiden. Samtidig har Blizzard bemærket, at ikke alle har været lige tilfredse med den forholdsvis korte sæson, hvorfor de nu har sat en sæsons længde til noget lignende en afstemning. Du kan læse mere om emnet her.

Diablo3x.dk
Diablo3x.dk dannede i september ramme om en høj brugeraktivitet og indlægstallet sprang overgik vores hidtidige rekorder, kun overgået af vores sides 'åbningsmåned' tilbage i november 2008. Hvorvidt det skyldes en øget interesse for Diablo 3, ladder reset i Diablo 2, eller noget helt andet, er svært at sige. Vi vælger dog at tro, at kombinationen af interessante Diablo-events og en efterhånden velkendt dansk Diablo-side, efterhånden begynder at gå op i en højere enhed. Fantastisk! Det er medvirkende til, at vi folk bag siden har fået endnu mere lyst og energi til at arbejde med og udvikle siden.
Derfor flyttede vi i løbet af september vores side til en ny og bedre server; Diablo3x.dk kører nu hurtigere og er mere stabil end nogensinde, hvilket vi håber, I brugere har kunnet mærke. Flere tiltag venter ude i fremtiden.

For at markere at vi sætter pris på jer brugeres aktivitet på Diablo3x.dk, udpegede vi i starten af oktober, for anden gang, 'månedens medlem'. Du kan se, hvem det blev her.

D3X Julefrokost
I år afholder vi for fjerde gang julefrokost. De foregående år har arrangementerne været en succes og vi har al god grund til at tro, at det samme bliver tilfældet i år. Mød op til en hyggelig julefrokost med folk fra siden og få sat ansigt på folk, du hidtil kun har kendt til på mistænksomt mærkelige nick names på vores forum. Alle er velkomne - nye som gamle medlemmer.
Du kan se din indbydelse her.

Inden julefrokosten skal vi dog have overstået BlizzCon. Følg med her på siden fra 22. til 23. oktober, hvor vi holder dig opdateret i tekst og billeder direkte fra Anaheim Convention Center.

Vi skrives ved på Diablo3x.dk!

585
Trade Værdier / Belt SCL
« Dato: Oktober 12, 2010, 12:44:58 am »
Jeg mindes at have hørt, at belts med tilpas med fhr, str og life og heldige stats skulle være noget værd.
Hvad med dette belt?

Heavy Belt
96% Enhanced Defense
17%FHR
19 Strength
47 life
20% Cold Resist

Sider: 1 ... 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 ... 54