Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Xenophon_

Sider: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 27
256
Shoutbox / Sv: Shoutbox: 14/01/2015
« Dato: Januar 14, 2015, 10:45:41 am »
It's alive! :O

257
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 13, 2015, 11:13:14 pm »
Super! :)
Kan se du har fået andre bukser og sko :D
Og skiftet "Gargantuan" og "Haunt" ud med "Wall of zombies" og "Hex", samt "fierce loyalty" ud med "Jungle fortitude".

Personligt ville jeg vælge "Zombie dogs" i stedet for "jungle fortitude", da du får mere toughness, samt en ekstra "tank" og dmg fra en mere hund.

Derudover synes jeg du skulle teste "Spirit Walk" med f.eks. "jaunt" rune eller "Healing Journey" rune. Tror du vil blive glad for den. Det skal være i stedet for "wall of zombies" eller "Hex", hvis du vil prøve det. "Spirit Walk" gør det samme som de sko du havde før, plus du løber hurtigere.

Jeg har helt glemt at se på dine followers, de er meget vigtige når du solo'er. Når du får en legendary follower speciel med "Your follower cannot die", så vil det også hjælpe dig en stor del. Se evt. på mine. Så se om ikke du kan bygge lidt på dem også. Jeg bruger selv Enchantress, da hun crowd controller monsterne rigtig godt, så man ikke bliver ramt så ofte.

258
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 13, 2015, 08:58:07 pm »
Ja, jeg krattede af en enkelt gang fordi jeg får det samme tonse syndrom engang imellem ^^

Jeg healede 44k uden de 7k LoH og 77k(tror jeg) med og det var med "én" hund (Tall Mans Finger) og jeg kørte solo'en uden unity og med TMF, tror jeg var lidt heldig ^^

Jo tak, den er gammel, men mangler de 700+ vit som jeg har på den anden, så vil se om jeg kan finde en countess hvor jeg kan rulle ias om til LoH(kan komme op på 14k!), men ingen af mine 25 countess so far har haft det rull(CHC+høj CHD udover de 2 faste - int og ias), men det er jo også et "one in a million" drop. Og skal så have en ny hat der er ligeså god bare med vit.
(finder jeg sådan en countess nu, så ruller jeg selvf. vit på den og beholder hatten indtil jeg finder en ny hat og kan optimere ved at rulle de 14k LoH på amu'en.)

259
Blær og Tud / Sv: bum 250-ish
« Dato: Januar 13, 2015, 07:53:59 pm »
Gz Vinz ;)

ps. Var lige afk, men er klar på en NS kick-ass ;) Det skal dog være lidt tidsmæssigt planlagt for mit vedkommende ^^

260
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 13, 2015, 07:50:10 pm »
Jeg har droppet sychopants helt når jeg bruger hexing, var selv bekymret for at smide al den dmg væk, men det går godt faktisk, jeg bruger ikke nogen primary overhovedet, så problemet med ticks har jeg ikke og har lige nu taget GR33 solo.
Ironien vil det selvfølgelig at jeg skiftede min hjelm ud med anden der have 7k LoH ^^ Men inden du klapper for meget i hænderne :p så tror jeg nu at det var de andre stats der hjalp, gik fra 5,5% chc og 80% pet dmg incr. til 6% chc og 98% pet dmg incr. :p
Der var dog en betydelig increase i min healing, men mistede samtidig 700 vit, måske jeg vil se om jeg kan få plads til LoH på en ring eller amulet måske, men det bliver svært, så skal det være et vildt drop i hvert fald.

Kan godt forstå at serpant er god, men jeg kommer nok aldrig til at bruge den, ja ok, one never knows, men jeg tvivler i hvert fald :p Men jeg spiller jo heller ik Jade, så det er måske lettere for mig at sige :)

261
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 13, 2015, 06:37:24 pm »
Vi har selv været i samme situation Notler, derudover så får vi lov til at nørde lidt :)

Du har helt ret med LoH, jeg bruger det ikke selv og synes bare jeg havde set det var anderledes, måske det er blevet ændret eller jeg husker helt galt, har jo næsten intet ændret ved mit build meget, meget længe :D
På højere GRs synes jeg dog det afhænger mere af at man undgår helt at blive ramt, da WD's jo kan one-shottes af de høje dmg dealers og der giver hexing pants mig god øvelse i at undgå lige det ^^ Måske det er derfor du var så glad for serpant? Jeg prøver at fokusere på crowd control, hvilket er grunden til at jeg er så glad for "snake to the face" og "hwoj wrap" effekterne, samt Piranhado, hvilket igen gør Bane of the Trapped et åbenlyst valg til mit build.

Jeg er med på at ias indgår i dmg output ved pets og dots, eftersom deres dmg reflekterer ens egen dmg og dmg increase så bare skaber et højere attack/dot output.

Ja, jeg har selv 56,5% CHC på min pet WD, den skal være høj ^^

262
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 13, 2015, 04:06:47 am »
Vedr. ias på rrog vs. loh, så tænker jeg bare på at få så mange psychos som muligt og han skal vel have lidt attackspeed? Derudover så er 6k loh bare ikke nok for mig, synes det er for lidt til at det gør nogen nævneværdig forskel, så hellere ias og cc. Leeching dogs benefitter jo heller ikke fra det og loh er ubrugeligt mod reflect dmg, men ok, lidt hjælper jo også i andre situationer. Men det bliver 7ias fra bælte og 7ias fra T&T, så er det vel det, er det ik for lidt?

Vildt du ikke har fundet en soj du kan bruge endnu...:O

Jeg har nu ikke haft problemer med at klare mig i party GRs med min pet wd, tog GR42 den anden dag og solo vægter jeg bare ikke særlig højt, der er jeg stuck på GR32.
For mig handler det om at jeg bare ikke kan li' at spille med min jade WD, selvom jeg godt ved at den sparker røv og pet wd er vel et godt første step mod at loot gear.

Og tænker mest han lige nu har brug for et average/above average build hvor han kan være med i party GR30+ uden at blive kicked så han rigtig kan få noget gear derfra. Så er vejen jo lidt mere åben for at han kan bygge på mod starmital kukri og andet godt, samt builds til høje solo GRs.

Som jeg lige kan se det, så vil andre bukser og en god rrog med 6 cc sende ham et godt stykke i den rigtige retning. og så zuni sko og spirit walk. Mere skal der vel egentlig ikke til før det er viable?
Hvis han i øvrigt har en rehno klar når han får en gift, så ser det sku da godt ud for et above average build tænker jeg.

ps. hvis han vælger spirit walk, så kan han måske også droppe "fierce loyalty" passiven og vælge "zombie handler" til at holde ham og pets i live længere/bedre?

263
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 12, 2015, 11:55:43 pm »
Ja, det ser da ok ud, crit chance på din amu i stedet for +damage havde gjort underværker ^^
Det eneste problem som jeg ser det er attackspeed på dine ringe og ikke crit chance, men dem kan du som sagt ikke ændre lige nu.
Måske hvis du laver nogen split bounties a1 og farmer efter en rrog, så kan du måske ændrer den forholdsvis hurtigt.
Eftersom du bruger bane of the powerfull og ikke bane of the trapped, så kan du skifte haunt til spirit walk. På den måde får du en effekt ligesom på dine støvler og så giver den ekstra runspeed. Så kan du også tage zuni støvler på i stedet og håbe på der dropper et par gode ringe, f.eks. Unity til solo GR og en soj til party spil ^^

ps. jeg kan se at jeg selv gik lidt kløjs i de to Bane gems tidligere i tråden, undskyld :D

264
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 12, 2015, 06:54:57 pm »
Ok, har selv det samme problem med Hexing pants, har lige skiftet til dem da jeg vil teste en varitation af mit build, puha det er træls at løbe og løbe, men man bliver ramt af lightningstorm, frozen osv. langt sjældnere end hvis man står stille, da de jo bliver kastet efter en og ikke helt random.

Der er stor debat om gidbinn stadig, men de små fetish der spawner er mindre end psychos, som er mindre end fetish army... Det skal man bare lige huske på. Dog er der nogen derude der har fundet ud af at optimere det build, hvor godt det er ved jeg dog ikke. rhen'ho er stadig meget populær og værdifuld, specielt fordi den er mest optimal til at proc' psycho fetish med frøer.

Vedr. støvler. Så ja, det forstår jeg godt og har også selv stirret en del på dem, men jeg klarer mig uden og det er der rigtig mange der gør, nok fordi støvler er blevet et meget vigtigt slot for mange, så man skal være ret kynisk omkring det valg man tager der, men hvis det virker optimalt for dig og du ikke vil leve uden, jamen så er det jo så'n det er :)
Det koster nok lidt GR lvls at beholde dem, men hvis det ikke er sjovt at spille, så kan det jo være ligemeget :)
Jeg laver mine egne builds ud fra hvad jeg kan li', så må det koste et andet sted ellers må jeg finde en alternativ måde at gøre et build brugbart på, hvilket jeg også synes er sjovt.

265
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 12, 2015, 06:43:39 pm »
Han kan jo droppe BBV da den er værdiløs, og med creeping death får han 40 gange mere ud af piranhas end BBV alligevel, lige meget hvilken han vælger, samt Bane effekt over længere tid pga. creeping death.
Han skal jo helst have to gems. Så er vi så bare uenige om hvad der bedst at vælge udover Enforcer, som jeg går ud fra alle er enige om, trods alt.

Hans offhand er klart bedre end hans bukser, våben, amu og sko.

Ja, du mener han skal skifte zuni offhand, jeg mener han skal skifte zuni ringen. :p

Lige præcis dmg red, derfor jeg nævner at rulle lidt +armor.

Han skal ikke droppe rrog i hvert fald. Så bliver hans build totalt begrænset. Han kan joine et public Bounty game og høste en røvfuld A1 cahces og så den skid slået :)
Hvis han ikke dropper loh, hvilket der ikke er den store grundt til at beholde alligevel, så skal han rulle attackspeed eller int om, da den sidste er en socket. Det giver jo ingen mening, overhovedet?

266
Build Guides / rekoor's fanatiske party monk
« Dato: Januar 12, 2015, 06:04:33 am »
Dette er min første guide  8)

Buildet er baseret på Pull(crowd control), Party DPS Boost og Survivability.

Målet er at have høj toughness, høj healing, god spirit regen, cooldown og så lav DPS som muligt, pga. reflect damage fra elite mobs. (måske man ikke behøver så lav dps som jeg ^^)

Legendary gems:
- Moratorium (gør life regen endnu mere OP)
- Gogok (attackspeed og cooldown)
- Toxin (10% Party DPS)

- Evt. for meget mere healing: Molten wWildebeests Gizzard
•Regenerates 10,000 Life per Second
•Upgrade rank grants: +1000 Life per Second
•Rank 25 unlocks: After not taking damage for 4 seconds, gain an absorb shield for 200% of your total Life per Second

Gear:

Våben: Borns for set bonus eller Thunderfury - Det legendary affix gør at monsternes movement og attackspeed bliver nedsat med 30% når den proc'er.
Rull: lav damage, str/int, vitality, cooldown, og sock med Amethyst.

Offhand: Stormshield
Dette skjold er valgt pga. den vigtige melee dmg red på secondary.
Rull: str/int, vit, Elite dmg red, @res(evt. +armor og ele res på 2nd)

Shoulders: Borns for set bonus eller Aughilds For set bonus.
Rull: str/int, vit, +%life, cooldown og så ele res på 2nd.

Bracers: Nemesis For leg affix eller Aughilds For set bonus.
Rull: str/int, vit, @res, regen life og så melee/ranged dmg red på 2nd. Alternativt, +armor og +ele res også på second.

Gloves: Penders
Rull: str/int, vit, life regen, cooldown og +ele res på 2nd.
Alternativt: Stones
Samme rull, men med 10-20% chance to cast immobilize on hit.

Helm: Inna's.
For set bonus.
Rull: dex/str/int, Vit, +%life, socket(Amethyst), +ele res på 2nd.

Chest: Inna's.
For set bonus.
Rull dex/str/int, vit, elite dmg red, 3 sockets(Ruby eller Topaz) og +ele res på 2nd.

Belt: Inna's
For set bonus.
Rull: dex/str/int, vit, +armor, +%life og +ele res på 2nd.

Bukser: Blackthorne's.
For set bonus.
Rull: str/int, vit, +armor, 2 sockets(Ruby eller Topaz)  og +ele res på 2nd.

Sko: Blackthorne's
For set bonus.
Rull: str/int, vit, +armor, life regen og +ele res på 2nd.

Amulet: Blackthorne's
For set bonus.
Rull: str/int, vit, life regen/cooldown/attackspeed, Socket(leg gem) og ele res på 2nd.

Ring 1: Oculus
Rull: 9% attackspeed, 16% elite dmg red, @res og rull prim stat om til socket(leg gem) og meget gerne crowd control reduction på 2nd.

Ring 2 RROG
For at opnå set bonusser.
Rull: str/int, vit, attackspeed, socket(leg gem) og +ele res på 2nd. Evt. kan man skifte vit ud med cooldown red.

Spørgsmål: Skal jeg rulle str og int, hvorfor ikke dex?
Svar: str og int giver højere bonus end bare 10%, så din str = +armor bliver højere end hvis du ruller med dex, samt dex tilføjer DPS som vi gerne vil undgå. Int gør at du får mere res og derfor får en primary stat fri, da du kan spare @res og i stedet rulle noget værdifuldt, samt få +ele res på 2nd(som ikke kan rulle på et item med @res).
Spørgsmål: Hvordan gør jeg det bedst?
Svar: Craft med en strenght char(Crusader/Barb) eller intelligence char(Wizard eller Witch Doctor) og gamble hos Kadala for dine bloodshards med en str eller int char. Offhand/skjold skal gambles med Barb, så du undgår at gamble et crusader shield.

Skills:

Cripplingwave - Breaking Wave:
For spirit regen og 10% party DPS boost.

Dashing Strike - Blinding Speed:
For at holde dig foran alle de DH'ere der ikke kan styre deres Vault knap, hoppe ud af den gruppe monstre du står midt i hvis du er i kæmpe problemer, men oftest for at Pull flere mobs, tele ability OG for at få 40% Dodge(Kæmpe toughness boost) imens du står midt i en gruppe onde monstre der kun er ude på at skade dig :O

Cyclone Strike - Implosion
For at lave crowd control så mobsne rammer dig og ikke dine squishy party kollegaer, samt holde mobs sammen, så dine party members for mest ud af deres DPS(f.eks. area damage).

Inner Sanctuary - Forbidden Palace:
Boost party DPS 30% og reduce den damage du tager med 55% og sænke mobs movement speed med 80%.

Mystic Ally - Water Ally:
For at have et ekstra target for mobsne at ramme som ikke er dine party kollegaer, men mest af alt for meget mere healing OG en ekstra potion, da de ved aktivering healer dig 100%. Svarer til at kunne tage en potion hvert 15 sekund, imod hvert 30 sek.

Mantra of salvation - agility
Passiv: Booster dig og din party's resistance og giver alle 35% Dodge. Aktiv: Specielt ved Riftguardian kan denne spammes, så alle får lidt ekstra resistance.

Passive skills:

Beacon of Ytar: Cooldown reduction.

Harmony: Survivability, uden den vil al din +ele res på 2nd ikke hjælpe en skid.

Sixth Sense: Survivability.

Resolve: Survivability, Du nedsætter mobs outgoing skade med 20%, hvilket er sindsygt effektivt og giver dig faktisk meget mere end tonsvis af armor og res.

Min ColdAsIce Monk stats: - Med Tunderfury og Aughilds.

Toughness: 127.000.000. (~95 mio. hardcore)
Dashing strike toughness: 213.000.000. (40% ekstra Dodge, samme hardcore toughness)
Armor: 17.000 = 83%
Ele res gns.: 2000 = 85%
Dodge: 35%
Elite dmg red: 48,49% (Elites kan skride tilbage til helvede hvorfra de kom!)
Ranged dmg red: 7% (Meget for lav)
Melee dmg red: 30,25%
Crowd control reduction: 47,85% (lidt for lav)
Hit Points/Liv: 1.100.000
Life regen: 95+k (healer fuldt liv/toughness på 12 sek)
LOH: 19k (fra amythyst i våben og paragon)

DPS: 144k
Attack per second: 1,76 (uden Gogok gem effekt)
Cooldown: 39% (Uden Gogok gem effekt)
Party DPS boost: 60% ved alt aktiveret.
(20% fra mantra bonus(4xInna's set bonus), 30% fra Inner Sanctuary, 10% fra crippling wave attack. 70% i alt hvis du vælger Toxin gem)
Party survivability boost: 10+k Healing ved Mantra fra Innas's set og 20% @res + 35% dodge bonus fra valgt Mantra, yderligere 20% @res bonus ved aktivering af valgt Mantra, samt passiven "resolve" som giver 20% nedsat dmg output fra mobs.

Jeg fokuserer nu kun på at øge ranged dmg red og crowd control reduction.

Ekstra noter:

%Melee dmg redudction virker mod Arcane sentry!
%Ranged dmg reduction virker mod Firechains!
De to mest dødelig mob spells for en tank.
Yderligere info vedr. Elite affixes: diablofans.com, Den er pt. opdateret 11-1-2015

Dette er fra egne erfaringer:
Man skal huske på, at selv om dodge er kanon, så er det ikke hardcore toughness. Dvs. hvis et monster giver 30 mio. skade, hvilket slet ikke er unormalt for Rift Guardians i gr40+'ish og du har 60 mio toughness(=26 mio. hardcore med 57% dogde), så kratter du altså af hvis den rammer. Den sheet toughness man får med dodge er altså ikke effektiv/hardcore toughness, men baseret på en udregning der gør, at hvis din dodge er på eks. 57%, så svarer det til at du kan "tage" op til 60 mio. af den dmg som mobsne sender imod dig, da du dodger 57% af deres angreb, men lad os sige at du står omgivet af en bunke mobs og to mobs i mob-gruppen slår meget hårdt, eks. 15 mio. dmg, og det er lige præcis 2 hurtige slag fra de to mobs du IKKE dodger, så er der altså en ganske reel chance for at din char kratter af med det samme. Har dog ikke selv prøvet noget der lignede dette.. så det er et meget tænkt eksempel. Men eksemplet med Rift Guardian har jeg prøvet, "bum" -> død, med 57 mio. toughness og 57% dodge.
Dette er ikke for at tale ned om Dodge(slet ikke!), men mere for at fortælle om mekanikken.

Dertil, så er toughness kun en generel indikator, så hvis du har en meget lav ele res, f.eks. arcane, så vær bevidst om at toughness alene er baseret ud fra et overall gennemsnit af din armor og ALLE dine ele resistances. Har du en ele res der er meget høj, f.eks. Fire, og en mellem/lav ele res f.eks. arcane, så betyder det meget simpelt at den Arcane dmg du modtager vil fjerne dit LIFE hurtigere end de 60 mio. toughnes antyder og omvendt vil den Fire dmg du modtager fjerne dit LIFE langsommere end de 60 mio. toughness antyder. Det er dog sjældent at du som tank kun modtager én form for dmg i kampens hede, så dette er kun til en generel forståelse af mekanikken. Laver mobsne f.eks. svag fire dmg og høj poison dmg og din poison res ikke er så høj, så forsvinder dit LIFE ud fra en kombination af den mængde dmg de to elementer giver dig individuelt, dvs. du måske mister LIFE hurtigere end de 60 mio. antyder i den situation.

Armor dækker alle former for res, så en lav armor værdi er på intet tidspunkt ønskværdig, da den sænker din res mod alt :)

Den letteste måde at forklare dette på, men ikke 100% korrekt, er ved at se din overall skade reduktion som tallet 200(dvs. armor(100)+ele res(100) kombineret). En armor på 81,37% dmg red og en ARCANE ele res på 77,63% giver dig altså en defense stat på 159 af 200(mod Arcane), imens samme armor med 81,37% og en FIRE ele res på 81,63% giver dig en defense stat på 163 af 200(mod Fire). Det ser måske ikke ud af meget, men i de høje Gr's er det altså noget man virkelig kan tage og føle på ;)

Healing er koncentreret omkring life regen og ikke life on hit, da frozen, stun og immobilize ville afholde mig fra at heale, hvilket kan blive fatalt. Hvis tanken kratter af, ja så er det ikke meget der afholder resten af et party fra at gøre lige så ;)

Lige en aller sidste ting for et build vedr. en ren support, crowd control tank. Drop critical hit og critical hit damage(også i paragons), hvis du vil overleve mobs med reflect dmg på meget høje GRs.

Fordel str/int valget efter optimering af dine stats, baseret på *Diminishing Return faktoreren. Og se om du kan fordele din +Ele res så meget som muligt med ligemange af hver, men med lidt ekstra fokus på Arcane og Fire(bare en ekstra 2nd med hver), da det er de to vigtigste. Jeg har ikke det store problem med lightning, men ellers kan du vælge den en ekstra gang også.

*Diminishing return: Det er den faktor der gør, at din armor værdi eller elemental ressistance værdi stiger mindre og mindre. For et værdi skifte a la 0 til 1000 stiger din % dmg red meget, men fra 10.000 til 11.000 stiger den kun lidt, så f.eks. 1000 ekstra armor giver eksempelvis 10-20% dmg red ved den første (0->1000), men giver så kun 1-2% damage reduction ved det andet scenarie(10.000->11.000).
Dette betyder at der kommer et punkt hvor det er bedre at fokusere på andre ting, som eks. elite dmg red, ranged dmg red, melee dmg red, healing, Life og mob output damage reduction.

Jeg kører GR40+ uden de store problemer, især når jeg skifter til Water Ally.

Ps. Jeg har ikke taget højde for evt. ændringer vedr. PTR 2.1.2. opdateringen udover den fjerde legendary gem, men der umiddelbart ingen ændringer i forhold til dette build.

Pps. Tak til Pecentra for debat omkring Monk, defense og meget andet, der gjorde at jeg fik tænkt over mit eget build og mine idéer, så jeg kunne optimere dette build.

Ppps. Man kan skifte den valgte Mantra til "Mantra of Conviction - Overawe" for 16% ekstra Party DPS boost, men dette vil jeg ikke selv anbefale i de høje GRs ;)

Pppps: Ændringen med det nye Inna's set er nu rettet til.(10% mere party dps)


Tjek evt. min char, da jeg har ændret "lidt" siden jeg lavede denne guide. Har kørt GR55 uden de store problemer og er ofte ganske populær i party ^^

267
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 12, 2015, 02:09:55 am »
Vedr. din nr. 4 Pece, mister han så ikke næsten fuldstændig sin Bane of the trapped effect? Den kommer jo fra chill effekten fra haunt.
Afhængigt af om hans amulet legendary effekt giver lidt og det er kun hvert andet minut, og kun hvis han beholder BBV, hvilket jeg ikke ser meget mening i.

Derudover så har en meget flot offhand. Den kunne nærmest kun blive bedre hvis den også havde 100+ mana på secondary. Resten er jo rullet helt top. høj +dmg, høj Int, høj Vit, max crit chance og med mana regen(der måske som det eneste kunne rulles til noget bedre, som du selv nævner med +% fetish army eller måske %elite dmg?).

Jeg har aldrig brugt Uhkapian Serpent, så jeg ved ikke om den er så nødvendig igen for at komme højere op.. men det kan da godt være, jeg kan bare ikke se det :D
Synes mere han skulle få rullet lidt +armor her og der, da hans armor er meget lav. Pets toughness afhænger jo også af ens egen toughness.

268
Witch Doctor / Sv: Forbedre min Pet Doctor
« Dato: Januar 12, 2015, 01:45:18 am »
Jeg vil lige starte med at sige at jeg ikke er en WD Guru :D

Jeg ville skifte "BBV - Slam dance" ud med "Piranhas - Piranhados/wave of mutilation", da du kan spam dem oftere og de giver +15%/+30%, BBV giver +30% men da du ikke har starmital kukri får du næsten ikke noget ud af den, da du ikke kan kaste den ofte nok. og Starmetal Kukri er altså meget sjælden...

Dropper du "Fierce loyalty" passiven og skifter til "Creeping death", mister du en hund, men Piranhas og Haunt effekterne holder meget længere og så får du mere tid til at spamme dine frøer og holde "psycho fetish" på de max 15 noget lettere.

Amu, bukser, sko og våben er klare steder du kan optimere.

Amu: Se om du kan finde en med god Crit chance(9-10%) og god crit hit dmg(80-100%), samt høj int og så enten høj vit/+%phys ele dmg/attack speed/socket. Hvis den har ele immunity på som eks. countess of cameo, så er det jo en ekstra bonus. Så er der selvfølgelig hellfire amuletter, hvis man har masser af crafting material. Jeg har dog aldrig selv brugt en, men måske det er en fejl :p Jeg ville dog ikke starte med at gå efter hellfire amuletten da de koster 10 souls stykket :O og du får jo nok ikke lige den du vil have i første hug ;)

Bukser: Jeg tvivler på at effekten fra dine bukser er meget værd, så det eneste der sker er at du ikke healer særlig godt. Så find nogle andre.

Sko: Se om ikke du kan finde nogle Zuni sko, så kan du smide din zuni ring når du finder en ring der er bedre. f.eks. en SOJ eller Tall Mans Finger, men der er mange andre gode ringe at finde ellers find en ring med god Crit chance eller god crit hit dmg/+dmg.

Våben: Dit våben har ret lav dmg og da der ikke er en legendary special ting på, så tvivler jeg på det er holdbart. Find et med højere dmg og måske med vitality på, hvis du mangler toughness. Der er ihvertfald mange bedre våben derude. Behøves ikke være Starmital kukri, der er mange våben i spillet der giver dig gode muligheder, selvom det ville være rart at have lige det våben, når du gerne vil køre BBV, men det er ikke et must for et godt WD pet build.

Derudover:
Du har meget attack speed, men dine pets har faktisk en fast attack speed, så de får kun mere attacks speed fra dine fine handsker, ikke fra resten. Sats meget mere på crit chance og crit hit damage/+damage på dine andre items, men behold lidt attack speed, fra f.eks. din handsker og dit bælte.
En RORG med enten crit chance, crit hit dmg, eller +dmg i stedet for "life on hit" ku' også være god at kigge efter. 
Derudover så mener jeg ikke dine Zombie dogs får noget fra din egen "life on hit", mener den er baseret ud fra en fast rate der følger deres damage, men er ikke sikker.

Jeg er enig i at Bane of the Powerful/Bane of the trapped og Enforcer gems skal man oftest have. Jeg kører selv kun med de to, men jeg har så også en amulet jeg ikke gider have en gem i, så det er nok grunden til at jeg ikke bruger 3 legendary gems.

I din hjelm har du en topaz, skift den til en lilla amythyst, da de giver op til 23% life.

Mangler du ekstra toughness, så find sko med +armor istedet for movement speed eller all res.
Dine shoulders og bukser kan også rulles med +armor i stedet for life regen, men det er spørgsmålet om du synes du mister for meget healing, når du får nogle bedre bukser og kommer højere op i sværdhedsgraderne.

På din chest kan du rulle zombie dog dmg om til +armor eller +%life, da din skade kommer fra fetish.

Og så hjælper paragon points jo en del, så det er bare at nakke løs :p

Resten ser meget fint ud :)

Håber der var lidt du kunne bruge :)

269
Shoutbox / Sv: Shoutbox: 05/01/2015
« Dato: Januar 05, 2015, 09:45:57 pm »
Der er kommet et nyt udtryk i D3/clanen i dag.

Det at være 'karl' med sin character.
f.eks. som Panhero udtrykte det så flot i dag: "ULTIMATE er du karl med din monk?".

Definition: At være på, ready, game, klar, pshyched og lignende.

270
Build Guides / Sv: Party-Tank Monk v2.1
« Dato: Januar 05, 2015, 06:09:47 pm »
Ja, det ser da interessant ud, glæder mit til at se de færdige stats :)

Jeg spiller jo kun NS, har ikke tiden til season pt, men det passer mig nu meget godt. Håber en ancient flow of eternity 60% dropper som det første efter den nye patch :p

Hvis de nye ting også gælder NS ellers må jeg vente ^^

Sider: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 27